וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: קצין צה"ל חשוד באונס נערות

איילה חננאל, מערכת וואלה! חדשות

1.7.2010 / 13:08

אייל נחום, קצין צה"ל בן 25 חשוד שפיתה אלפי ילדות ברשת, ביקש מהן להצטלם עבורו בעירום ואז איים שיפרסם התמונות אם לא ייענו לדרישותיו. עד כה איתרה המשטרה שלוש מתלוננות קטינות אותן אנס לפי החשד, אך קיים חשש כי ישנן נערות נוספות שנפלו קורבן למעשים

תאגיד כאן

פרשית עבירות מין חמורה הותרה היום לפרסום: אייל נחום, תושב חולון בן 25, המשרת כקצין ביחידת מחשבים בצה"ל, נעצר לפני כשבוע בחשד שביצע עבירות מין בקטינות. נחום חשוד בעבירות בעלות אופי פדופילי, הטרדה מינית, בעילה אסורה בהסכמה ואונס. הוא לא משתף פעולה בחקירתו ומכחיש החשדות נגדו. היום (חמישי) הוארך מעצרו בשבוע בבית משפט השלום בתל אביב.

במחלק נוער חשיפה בימ"ר תל אביב התנהלה במהלך שמונת החודשים האחרונים חקירה סמויה אחר נחום. החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהוגשה למשטרה על ידי אחד מאתרי האינטרנט בה דווח על אדם שפונה לילדות צעירות ומנסה לפתות אותן.

מחומר החקירה עולה, כי נחום התחזה לנער בן 16 תחת הכינוי "D&D", ובמהלך השנים האחרונות נהג לגלוש באתרי אינטרנט וצ'אט המיועדים לבני נוער. באתרים אלו נהג לאתר את קורבנותיו עימם יצר קשר באמצעות תוכנות למסרים כמו ICQ ומסנג'ר, והציג את עצמו כ"מדריך מדופלם לבנות צעירות חסרות ניסיון מיני".

עוד עולה מחומרי החקירה, כי נחום פנה לאלפי נערות בגילאי 10-15 וניסה לפתות אותן. על פי החשד, לאחר יצירת הקשר עם הבנות, היה נחום מפתח איתן שיחות בעלות אופי מיני, ואף מבקש מהן להצטלם בעירום ולשלוח אליו את התמונות. בחלק מהמקרים אף סחט באיומים חלק מהנערות, ואמר להן שאם לא ייענו לדרישותיו לקיים עימו יחסי מין יפרסם את תמונותיהן ברחבי הרשת.

לאחר חקירה מאומצת של עשרות ילדות הגיעו החוקרים לשלוש נערות בגילאי 14-16 עימן על פי החשד נפגש נחום בביתו ואף קיים עימן יחסי מין, זאת תחת מניפולציות רגשיות קשות ותוך ניצול מצבן הנפשי. במשטרה מעריכים כי ישנן ילדות נוספות שנפלו קורבן למעשי אונס מצד החשוד, ומקווים כי פרסום הפרשה יביא לפנייתן של אותן ילדות למשטרה. במחלק נוער חשיפה מבקשים מנערות שנפלו קורבן למעשים לפנות אליהם במספר: 03-6802201/2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully