וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור התקבל: עונשו של מטריד ילדים הוכפל

קובי מנדל

1.7.2010 / 12:22

ביהמ"ש המחוזי בחיפה גזר על בוחן במשרד הרישוי מפרדס חנה שנתיים מאסר במקום שנה לאחר שקיבל את ערעור המדינה. "מדובר בעבריין מין סדרתי שקיים חשש שיחזור על מעשיו"

בית המשפט המחוזי בחיפה הכפיל הבוקר (חמישי) את עונשו של בוחן במשרד הרישוי שהורשע בעבירות מין כלפי ילדים. בית המשפט גזר עליו מאסר של שנתיים במקום שנה שנגזרו עליו בבית משפט השלום. ההחלטה התקבלה הבוקר לאחר שבית המשפט קיבל את ערעור המדינה על העונש שנגזר על הנאשם.

יצחק קופמן בן 47 מפרדס חנה, הורשע בעבירות של הטרדת קטינה בת 13 באמצעות רשת האינטרנט וכן עבירות כלפי נוספות ובהם איומים, הטרדה מינית, ניסיון למעשה מגונה בפני קטין, ניסיון לבצע מעשה מגונה בפומבי בפני קטין, ניסיון להטרדה מינית, מעשה מגונה והפרת הוראה חוקית לאחר שהפר "מעצר בית" חלקי בו היה נתון.

מעשיו של קופמן נחשפו בתוכנית "כלבוטק" והוא הורשע בבית משפט השלום במסגרת הסדר טיעון לאחר שהוגש כתב אישום מתוקן בשלושה אישומים שונים. בעקבות כך נגזרו עליו שנת מאסר בפועל, שנת מאסר על תנאי למשך 3 שנים, קנס בסך 5,000 שקלים ותשלום פיצוי לקטינה בסך 15,000 שקלים.

השופטת תמר שרון נתנאל ציינה בהחלטת בית המשפט כי "רשת האינטרנט שינתה באופן מהותי ומשמעותי ביותר את היכולת ליצירת תקשורת בין בני אדם, דבר המציב בפני העושים שימוש במדיה כר נרחב להתקשרויות במגוון אפשרויות למעשה – כמעט ללא גבול. כל זאת – תוך שמירה על אנונימיות, המאפשרת הסתרה מכוונת של זהותו האמיתית של המתקשר.

השופטת הבהירה כי אין מדובר במקרה אחד או במקרים בודדים, אלא במסכת של מעשים קשים. פרט האישום הראשון מתאר הטרדות חוזרות ונשנות, שנמשכו באופן אינטנסיבי במשך 12 ימים בהם, כאמור, התקשר הנאשם אל הקטינה לא פחות מ- 182 פעמים, כ- 15 התקשרויות, בממוצע, בכל יום, שנפסקו רק בעקבות תפיסתו. כמו כן ציינה השופטת כי מריבוי ההתקשרויות עולה, שהנאשם "עסק" בהתקשרויות אלה באופן אינטנסיבי ביותר, לרבות במהלך עבודתו כבוחן במשרד הרישוי ולא נרתע גם מביצוע מעשה מגונה פיזי, גופני, בפומבי, כאשר נקרתה על דרכו "הזדמנות", בעת שהיה בחנות מכולת. מדובר, איפוא, בעבריין מין סדרתי אשר מהערכות המסוכנות שנערכו לו, עולה חשש של ממש שהוא יחזור על מעשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully