וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות הטבע סירבה לאשר אירוע למען שליט בפארק אשכול

אריאל נוי

1.7.2010 / 12:04

ברשות הטבע והגנים לא אישרו לקיים קונצרט הקורא לתנאים הומניטריים לשליט. "מדובר בגן לאומי ולא ניתן לקיים בו אירוע בעל נגיעות פוליטיות". השר ארדן התערב וברשות אישרו את האירוע

רשות הטבע והגנים סירבה לאשר אירוע של התזמורת הפילהרמונית שמטרתו קריאה לשוביו של גלעד שליט בעזה לאפשר לו לקבל תנאים הומניטריים נאותים. הקונצרט היה אמור להתקיים בפארק אשכול בדרום. על פי הרשות, "אירוע זה הינו אירוע בעל 'נגיעות פוליטיות אפשריות' ועל כן לא ניתן לקיימו בגן לאומי.

מארגני העצרת ונציגי התזמורת הפילהרמונית פנו לשר להגנת הסביבה גלעד ארדן בנושא. בפנייה הובהר כי מדובר באירוע הומניטרי שמטרתו לקרוא לשוביו של החייל גלעד שליט לאפשר ביקור נציגי הצלב האדום וקבלת תנאים הומניטריים נאותים הנמנעים ממנו בשבי כבר 4 שנים.

ארדן פנה למנכ"ל רשות הטבע והגנים והדגיש כי לא מדובר באירוע פוליטי והדברים שיושמעו במסגרתו יופנו אך ורק כלפי שוביו. "לאור האמור ובכפוף לכך שהדבר עומד בכללי הרשות, איני רואה סיבה למנוע את קיום האירוע, ואבקשך לשקול החלטתך מחדש." ציין ארדן.

מדוברות רשות הטבע והגנים נמסר היום (חמישי) לוואלה! חדשות כי "בעקבות המכתב הובהר לנו שאין מדובר באירוע פוליטי לאור זאת אנחנו מאשרים את העצרת". הקונצרט צפוי להתקיים בחמישה ביולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully