וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: למרות התמיכה, עדיין לא אופטימי

אריאל נוי, שליח וואלה! למצעד

1.7.2010 / 12:30

כ-3,500 משתתפים פתחו הבוקר את יומו החמישי של המסע למען שחרורו של גלעד שליט. הצועדים יצאו מצומת בית חנניה, יעברו במתחם שערי חדרה ויחתמו את המסלול בקיבוץ מעברות

עוז מרון

(צילום: עוז מירון, עריכה: יאיר דניאל)

הצעדה למען שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט נכנסה הבוקר (חמישי) ליומה החמישי. בשעות הצהריים הגיעו הצועדים לחדרה, שם התקבלו בצפירות ובמחיאות כפיים על ידי תושבי המקום. מפקד אגף התנועה הארצי, ניצב ישראל ג'יבלי, מסר כי בצעדה משתתפים כ-3,500 בני אדם.

נעם שליט אמר במהלך הצעדה היום כי על אף התמיכה הציבורית הרחבה במצעד לשחרור בנו, הוא עדיין לא מעודד. שליט אמר לוואלה! חדשות כי הוא עדין לא אופטימי, ומחכה להחלטת ראש הממשלה והשרים הממונים בנושא.

הצועדים, שהעבירו את הלילה במעגן מיכאל, יצאו בשעה 7:30 בבוקר לדרכם היומית בצומת בית חנניה שבכביש ארבע. משם הם ימשיכו עד למתחם שערי חדרה, הסמוך לכביש ארבע, שם בשעה 13:00 ייערך אירוע צהריים. במסגרת האירוע ינאמו חלק מפעילי מטה המאבק למען שחרור שליט וישתתפו בו גם ראש עיריית חדרה חיים אביטן ויתר עובדי עיריית חדרה. הצעדה תסתיים לפנות ערב, כשהצועדים יגיעו לקיבוץ מעברות בעמק חפר, שם יעשו את הלילה.

בעקבות הצעדה, ייחסם נתיב אחד לכיוון דרום בכביש ארבע עד חדרה. בשל חסימת הכביש ממליצים באגף התנועה של המשטרה לציבור הנהגים להקדים יציאה או לחילופין לנוע בכביש החוף ובצירים חלופיים אחרים.

עדכון ראשון: 08:30

מפת הצעדה. אסור להשתמש
מפת הצעדה/אסור להשתמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully