וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן: נתניהו הציע הכי הרבה תמורת שליט

30.6.2010 / 16:38

השר להגנת הסביבה התייחס בכנסת להחזקתו של גלעד שליט בשבי ואמר כי רה"מ מבין ללבה של משפחת שליט. לדבריו, המחיר שהממשלה מוכנה לשלם עבור שליט הוא "הגבוה ביותר ששילמה מדינת ישראל אי פעם"

ערוץ הכנסת

(צילום: ערוץ הכנסת)

השר להגנת הסביבה גלעד ארדן התייחס בצהרים (רביעי) לצעדת שליט, במענה להצעה לסדר בנושא החזקתו זה ארבע שנים של גלעד שליט בשבי ואמר כי המחיר שראש הממשלה בנימין נתניהו מוכן לשלם עבור שליט הוא "הגבוה ביותר ששילמה מדינת ישראל אי פעם". עם זאת, השר להגנת הסביבה סייג את דבריו ואמר כי הוא "לא יודע מה המשמעות של המושג 'בכל מחיר'. האם זה אומר שכל דרישה שחמאס ידרוש צריכה להתקבל?" שאל, "אני לא חושב שזה מה שהיינו רוצים לראות".

ארדן הוסיף שראש הממשלה מודע לוויכוח הציבורי במדינה סביב העסקה. "יש שאומרים שהפעלת הלחץ עלולה לגרום לתוצאות כאלו ואחרות", אמר ארדן מעל דוכן הכנסת והוסיף שעל ראש הממשלה להתייעץ ולהקשיב לגורמים שונים המעורים בעסקה. "כשקורה אסון ויש ועדה, פתאום שואלים למה לא התייעצת והקשבת?", אמר ארדן, "אני לא חושב שצריך לפתור כלאחר יד המלצות ואמירות של גורמי מקצוע".

לגבי הצעדה שמקיימת משפחת שליט אמר ארדן כי ראש הממשלה לא רואה בעיה בקיומה. "גם הוא וגם הממשלה מבינים היטב לליבה של משפחת שליט, אבל, אזרחי המדינה מבינים שיש הבדל בין מה שמצופה שמשפחה תעשה לבין מה שראש הממשלה אמור לשקול בקבלת ההחלטות".

בתוך כך, מסעה של משפחת שליט התחדש הבוקר כשיצא מצומת יגור לכיוון פארק התעשייה ביקנעם. הצועדים עצרו למנוחת צהרים ביוקנעם, ובשעה זו נוסעים המשתתפים באוטובוסים לזכרון יעקב. את הלילה יעבירו הצועדים במעגן מיכאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully