וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלצול הגואל: ילדי היסודי יוצאים לחופשה

גיל סימה

30.6.2010 / 12:20

הילדים בשיגעון - ההורים בדיכאון: כ-1,250,000 תלמידי בתי הספר היסודיים והגנים יוצאים לחופשת הקיץ. הקניונים בכוננות ספיגה, הקייטנות נערכות, והילדים מסרבים לשמוע על האפשרות שהחופש יקוצר

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: רועי כ"ץ)

כשעינייהם נוצצות מהתרגשות, יוצאים היום (רביעי) 884,000 תלמידי בתי הספר היסודיים ו-375,000 ילדי הגנים לחופש הגדול.

"להגיד שאני לא חוששת זה יהיה לשקר", מתוודה תמי טוויק מרמת גן, אם לשתי בנות העולות לכיתות ג' ו-ו'. "בכל זאת מדובר בחופש ארוך ולמרות שככל הנראה הבנות יהיו בקייטנות עדיין זוהי לא מסגרת כמו בית ספר". טוויק התכוננה לחופשה ואף לקחה חופש מעבודתה כסייעת כדי לשמור על בנותיה מקרוב. "אי אפשר לדעת מה קורה היום ברחובות, מצד אחד אני לא מתירה להן כמעט לצאת מהבית לבד אבל גם אי אפשר לכלוא אותן בבית".

סיום שנת הלימודים הוא גם פתיחתה של עונת הקייטנות. על פי נתוני משרד החינוך השנה צפויות לפעול יותר מ-4,200 קייטנות עירוניות ופרטיות במסגרתן ישתתפו כחצי מיליון ילדים. זאת בנוסף למחנות הקיץ הפועלים במסגרת תנועות הנוער.

על פי הצהרותיו האחרונות של שר החינוך גדעון סער, ייתכן שהחופש אשר מכביד על הורים רבים, יתקצר. ילדי בתי הספר מגיבים כצפוי בזעם. "החופש הוא הזמן שיש לי להיות עם המשפחה, לבלות ולעשות חיים", אומרת תלמידה בבית הספר היסודי איתמר בראשון לציון שתטוס בקרוב עם משפחתה לחופשה השנתית בחו"ל.

גם ההורים לא ממש מאמינים שהרעיון יגיע לכלל מימוש. "כבר הרבה שנים מטפטפים את העניין הזה אבל כל פעם כשמגיע הקיץ ואיתו החופש כולם נסוגים אחורנית", סיכמה תמי טוויק מרמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully