וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם ברצח קרפ: "לא חשבתי שהמכות יהרגו"

30.6.2010 / 11:02

ג'מיל עדס, אחד הנאשמים ברצח אריק קרפ שהוכה למוות בטיילת בתל אביב, אמר בעדותו כי "הייתי שתוי ולא ידעתי מה אני עושה. אני מבקש סליחה"

"אני יודע שעשיתי טעות כשהרבצתי לבנאדם. אני מבקש סליחה. הייתי שתוי ולא ידעתי מה אני עושה. הייתי צריך לברר מה קרה לפני שהרבצתי לו, כך העיד הבוקר (רביעי) ג'מיל עדס אחד הנאשמים ברצח אריק קרפ בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

עדס, בן 26 נשוי ואב לשני ילדים, אמר שבערב הרצח נפגש עם כמה מחבריו, הנאשמים אף הם בפרשה, בפתח תקווה ושם הם החלו לשתות וודקה. בהמשך הם נסעו לחוף תל ברוך ושם המשיכו לשתות. "אני לא רגיל לשתות כל כך הרבה. אבל לא היה לי נעים מהחברה", אמר עדס. בשלב מסוים, כך סיפר, התרחק הקטין, הנאשם בפרשה, משאר החבורה ואז התקשר אליהם ואמר שהוא רב עם מישהו. "התחלנו לרוץ לכיוון דרום. עברנו בנאדם ושתי נשים. הקטין היה מאחוריהם. שאלתי אותו מה קרה. הוא אמר שהוא רב עם הבנאדם". לדבריו הקטין הצביע על קרפ "ואז לצערי נתנו מכות לבנאדם".

עדס סיפר עוד שקרפ החל לרוץ לעבר עבדל עדס, הנאשם השלישי ברצח, אשר החל להכותו אותו. אז לדבריו קרפ קם ורץ לכיוונו והוא הכשיל אותו. "אני פחדתי. נתתי לו כאפה ואגרוף בכתף ואז קמתי והלכתי", אמר עדס. בשלב זה העירה השופטת מרים דיסקין "טוב עשית את שלך". השופטים שאלו את עדס מדוע בכלל נגרר לקטטה וכשהשיב שוב שעשה זאת מפני שהיה שתוי אמרה אב בית הדין השופטת נורית אחיטוב כי הסבר זה הוא "קל מידי".

עדס המשיך בעדותו וסיפר גם שהבחין שעבדל והקטין ממשיכים להכות את קרפ ואז קרפ קם ונמלט מהמקום. הוא אמר שחזר לרכבו וכי החבורה נסעה משם ונפגשה שוב בחורשה ליד חורשים שם המשיכו לשתות עד שהגיעה המשטרה למקום. "עד היום אני לא מאמין שקרפ מת כתוצאה מהמכות שחטף", אמר עוד עדס. "ראיתי שהוא קם ורץ", סיפר. "לא האמנתי שאני חשוד ברצח".

עורכת הדין דנה פוגץ ממרכז נגה בקריה האקדמית אונו, אשר מייצגת את משפחת קרפ, התייחסה להתנצלותו של ג'מיל עדס. לדבריה, "הודאת הנאשם היא ללא ספק מקרה של מעט ומאוחר מדי. צר לנו שהנאשם לא נוטל אחריות אמיתית על רצח אריק קרפ וממשיך בצמצום הפרשה כאילו מדובר באירוע מינורי של מכות. מדובר ברצח אלים וברוטאלי לנגד עיני אשתו ובתו של המנוח. גם העובדה שהחרטה מגיעה כמעט שנה לאחר הרצח ובשלב מאוחר של המשפט, מאפילה על היכולת לקבל חרטה זו כאמיתית".

(עדכון ראשון: 10:00)

  • עוד באותו נושא:
  • אריק קרפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully