וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים משתתפים ביום הרביעי של צעדת שליט

אריאל נוי, שליח וואלה! לצעדת שליט

30.6.2010 / 8:39

לאחר יום חם ומתיש במיוחד יצאו הבוקר בני משפחתו של גלעד שליט מלווים באלפי בני אדם שבאו לתמוך ולקרוא לשחרורו של גלעד. המצעד יצא מקיבוץ יגור ויסתיים בבית חנניה

יומה השלישי של צעדת משפחת שליט יוני 2010. אדריאן הרבשטיין
3,500 בני אדם משתתפים הבוקר בצעדת שליט/אדריאן הרבשטיין

3,500 בני אדם משתתפים הבוקר (רביעי) במצעד למען שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט אשר נכנס ליומו הרביעי. הצועדים, שהעבירו את הלילה בקיבוץ יגור, יצאו בשעה 7:30 בבוקר לצעדה שתגיע בצהריים ליקנעם ותסתיים בערב בבית חנניה. לאחר ההליכה יעבירו הצועדים את הלילה במעגן מיכאל לפני צאתם ליומה החמישי של הצעדה.

הצועדים יילכו מקיבוץ יגור לכיוון כביש 70 ויצאו בדרכם הארוכה לזכרון יעקב דרך יקנעם, מחלף אליקים ולאחר מכן בת שלמה. מזכרון יעקב ימשיכו הצועדים לכיוון בית חנניה עד לצומת בית חנניה. עקב כך, ייחסם נתיב אחד בכביש 70 לטובת הצועדים עד ליקנעם ולאחר מכן בהתאם לקצב הליכת הצועדים, ייחסם כביש 4 מזכרון יעקב ועד לבית חנניה. בשל חסימת הכבישים צפויים עומסי תנועה לבאים מצפון, ולציבור הנהגים מומלץ לתכנן מראש את יציאתם או לנוע בצירים חלופיים.

לאחר יום הצעדה המתיש אמש, שנערך תחת חום כבד, קרא נעם שליט לאנשים לצעוד עם משפחתו לירושלים. "אני שוב קורא לאנשים להגיע. הם מוזמנים בכל שעה ובכל מקום. השפעת ההמונים הכרחית ונחוצה לנו", אמר. אל נעם הצטרף אחיו של גלעד, יואל שליט, שאמר לוואלה! חדשות כי "בגדול אני לא אופטימי, כי אחרי ארבע שנים אתה קצת מאבד את האמון. אבל עושים מה שיכולים והציבור מחזק, אז זה נותן הרגשה טובה. אנחנו קוראים לכל מי שיכול לבוא ולהצטרף אלינו".

(עדכון ראשון: 5:00)

מפת הצעדה. אסור להשתמש
מפת הצעדה/אסור להשתמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully