וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל העריק נקבר, חילופי ההאשמות נמשכים

רמי שני

29.6.2010 / 23:00

מקורבי משפחת ששון, שבנה יאיר נהרג בתאונת דרכים ונקבר בטקס צבאי אף שהוכרז כעריק, טוענים כי שוטרים צבאיים הגיעו לביה"ח בו הוא היה מאושפז לפני מותו במטרה לעצור אותו. צה"ל: נוכחות השוטרים לא היתה קשורה לעריקות החייל

פרשת קבורתו של החייל יאיר ששון, שערק ונהרג בתאונת דרכים, הסתיימה, אך כעת טוענים מקורבים של המשפחה, כי צה"ל לא נהג כשורה ביאיר גם בטרם מת מפצעיו. מקורביהם של משפחת ששון, טענו הערב (שלישי) כי שוטרים צבאיים הגיעו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, לשם הוא הובא אחרי התאונה, כדי לעצור אותו.

לדברי אחד המקורבים, כאשר כבר היה ברור שששון לא יישאר בחיים, עדיין הסתובבו במקום שוטרים עם אזיקים. "הם הבינו שהוא שוכב שם ובאו כדי לקחת אותו", אמר האיש, שביקש שלא להיחשף. "המכה למשפחה היתה באותן שעות עצומה. אני לא מבין מה פתאום המשטרה הצבאית היתה צריכה להגיע לשם בשעות האלה", הוסיף.

גורמים צבאיים טוענים מנגד, שאנשי המשטרה הצבאית נכחו במקום מסיבות אחרות. לדברי אותם גורמים, חלק מהשוטרים נכחו בבית החולים כמאבטחים ואחרים הגיעו כחוקרי תאונות. יצוין כי כלי הרכב שהיה מעורב בתאונה הוא כלי רכב אזרחי, וכן יתר המעורבים בתאונה עשו זאת שלא במסגרת צבאית.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "נסיבות הימצאותם של שוטרים צבאיים בבית החולים סורוקה בבאר שבע, אינן קשורות לעובדת עריקותו של החייל יאיר ששון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully