וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: השפעת ההמונים תסייע לגלעד

אריאל נוי כתב וואלה! בצעדת שליט

29.6.2010 / 20:56

בני משפחתו של החייל החטוף סיימו את יום הצעדה השלישי ונחושים להמשיך לבית רה"מ בי-ם. האב נעם לוואלה! חדשות: אני שוב קורא לאנשים להגיע ולצעוד איתנו. הם מוזמנים בכל שעה ובכל מקום. השפעת ההמונים הכרחית ונחוצה לנו"

משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט הגיעה הערב (שלישי) לקיבוץ יגור בתום היום השלישי למצעד למען שחרורו. לקיבוץ הגיעו שלושה דורות של המשפחה: נעם ואביבה, הוריו של גלעד, יואל שליט - אחיו - וסבו וסבתו, צבי ויעל שליט. נעם שליט אמר לוואלה! חדשות כי "אנחנו מאוד עייפים ומותשים. היה יום חם ומעייף. מזג האוויר מעייף במיוחד. אני שוב קורא לאנשים להגיע ולצעוד איתנו. הם מוזמנים בכל שעה ובכל מקום. השפעת ההמונים הכרחית ונחוצה לנו".

משתתפי המצעד עשו היום את דרכם מקריית מוצקין לקיבוץ יגור. בעצרת שהם ערכו בצהריים חיפה השתתפו כ-2,000 איש. ראש העיר יונה יהב אמר במהלכה: "אני מקווה שלא ירחק היום שגלעד יעמוד כאן על הבמה ויתן את ההנחיות, ואנחנו נפריח 20 אלף בלונים לבנים כאות שמחה שגלעד שב אלינו".

יואל שליט, אחיו של גלעד אמר לוואלה! חדשות, כי "בגדול אני לא אופטימי, כי אחרי ארבע שנים אתה קצת מאבד את האמון. אבל עושים מה שיכולים והציבור מחזק, אז זה נותן הרגשה טובה. אנחנו קוראים לכל מי שיכול לבוא ולהצטרף אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully