וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשה בחודש שישי ועוברה נהרגו בתאונה

אריאל נוי ויהושע בריינר

29.6.2010 / 14:13

תהילה מלאכי, מורה בת 32 מהיישוב עטרת, נהרגה בהתנגשות חזיתית עם רכב פלסטיני. חברתה הקרובה: "משפחתה הייתה הכל בשבילה, היא אהבה את החיים וידעה לקחת אותם בכיף"

תהילה מלאכי, בת 32 מהישוב עטרת, אם לשלושה ילדים ובחודש השישי להריונה, נהרגה היום (שלישי) בתאונת דרכים חזיתית בין רכב ישראלי לרכב פלסטיני בכביש 65, בין ביר זית לחלמיש. בתאונה נפגע גם אזרח פלסטיני, שפונה על ידי הסהר האדום לטיפול.

צוות נט"ן בראשות הפרמדיק צוריאל חזי שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה במשך כשעה ובמקביל הוזנק מסוק צה"לי. לאחר שכשלו נסיונות החייאה נקבע מותה. צוריאל מסר לוואלה! חדשות כי "מדובר בתאונה מאד קשה. המראה היה מזעזע ולמרות הנסיונות הרבים שלנו לא הצלחנו להציל את חייה. תנחומינו למשפחה". לאחר מותה היא הועברה על ידי המסוק לבית החולים הדסה עין כרם, שם ניסו ליילד את העובר, אולם התברר כי הוא מת כבר בזמן התאונה.

מלאכי שימשה כמחנכת של כיתות ו' ביישוב עטרת ורק ביום ראשון האחרון חגגה עם תלמידיה את סיום שנת הלימודים והיום היתה בדרכה לבית הספר. "היא חיכתה להריון הזה. משפחתה היתה הכל בשבילה, היא אהבה את החיים וידעה לקחת אותם בכיף. בחייה הקצרים הספיקה הרבה וקשה להאמין שהיא איננה", סיפרה חברתה, אביגיל גולדשטיין,"היא הייתה אדם משכמו ומעלה, אשר תמיד הייתה הכתובת לפניות של אנשים לסיוע ועזרה. רגישה לזולת וחברה נאמנה מאוד". הלוויתה צפויה להיערך היום ב-17:45 בבית העלמין בבית אל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully