וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבה שליט: המחיר עלה בשל כשלים במו"מ

אריאל נוי, שליח וואלה! לצעדת שליט

29.6.2010 / 8:06

עם תחילת היום השלישי לצעדה למען שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט, טוענת אמו אביבה כי שורה של כשלים במשא ומתן לשחרור בנה, היא שהביאה למחיר שאותו מבקש חמאס

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכה: גדי וינסטוק. קריינות: רועי כ"ץ)

אלפי הצועדים למען שחרורו של גלעד שליט יצאו הבוקר (שלישי) ליומה השלישי של הצעדה, לאחר שהעבירו את הלילה בקריית מוצקין. בשל עומס החום הצפוי במהלך היום הוקדמה שעת היציאה בבוקר היום השלישי, וכבר ב-7:00 בבוקר יצאו הצועדים מצומת מוצרט בקריית מוצקין לעבר חיפה.

אמו של החייל החטוף גלעד שליט אמרה הבוקר ל"קול ישראל" כי שורה של כשלים במשא ומתן לשחרור בנה היא שהביאה למחיר הנקוב תמורת שחרורו בעסקה עם חמאס. שליט אמרה כי המשפחה אינה חושבת שיש לשלם כל מחיר בעבור שחרור גלעד, אלא את המחיר שכבר פורסם – 450 אסירים על פי בחירת חמאס ו-550 אסירים אותם תבחר ישראל. היא ציינה כי בכירים במערכת הביטחון כבר הבהירו כי ישראל יכולה להתמודד עם שחרור המחבלים, והוסיפה כי אם ישראל אינה מצליחה לשחרר את גלעד בדרך אחרת, יש לשלם את המחיר.

אביבה שליט אף הגיבה להזמנתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להיפגש עם בני המשפחה בהגיעם לירושלים, ואמרה כי הטלפון היחיד שהיא מצפה לו מראש הממשלה, הוא זה שבו יודיע לה על כך שגלעד בדרך הביתה.

הצועדים יילכו מקריית מוצקין לצומת קריית אתא בכביש 4, ולאחר מכן יפנו ימינה לרחוב חלוצי התעשייה (לכיוון ההום-סנטר) עד לכביש 22 ומשם לרחוב העצמאות בחיפה, עד לנמל. לפי הערכות מוקדמות, צפויה הצעדה להגיע לנמל בשעה 13:00, שם ייערך אירוע הצהריים. רחוב חלוצי התעשייה ייחסם לחלוטין בכיוון תנועת הצועדים בזמן הצעדה. בהמשך היום ייצאו הצועדים מצומת הצ'ק פוסט בשעה 15:30 עד לקיבוץ יגור, וכביש זה ייחסם בנתיב אחד בלבד, כך שתתאפשר תנועת כלי רכב רק בנתיב השמאלי. בשל כך צפויים עומסי תנועה לבאים מצפון, ולציבור הנהגים מומלץ לתכנן מראש את יציאתם או לנוע בצירים חלופיים. היום צפויים לקחת חלק במסע אוניברסיטת חיפה, הטכניון, בית ספר נופי ארבל- קיבוץ גינוסר, קיבוץ גבע, מפעלים בצפון. את הלילה יעבירו הצועדים בקיבוץ יגור.

מפת הצעדה. ליחצו להגדלה

מפת הצעדה. אסור להשתמש
מפת הצעדה/אסור להשתמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully