וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסו לרצוח את אביהם כי השתמש בסמים

גלעד גרוסמן

28.6.2010 / 18:00

שני צעירים ממרכז הארץ נאשמים כי חטפו את אביהם וניסו לרצוח אותו, מפני שצרך סמים קשים ובשל היותו עבריין. לפי כתב האישום, הם דקרו את האב ונטשו אותו מדמם בפרדס סמוך לביתם. השניים מכחישים את המיוחס להם

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש היום (שני) כתב אישום נגד שני אחים בני 20 ו-18, הנאשמים שחטפו את אביהם וניסו לרצוח אותו בשל שימושו המתמשך בסמים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שרון משעל מפרקליטות מחוז מרכז, השניים היו מסוכסכים עם אביהם תקופה ממושכת בשל העובדה שצרך סמים קשים ובשל היותו עבריין. לפני כשבועיים חשד אחד האחים באב שגנב רכב והעבירו לשטחים. הוא הורה לאביו שלא יבוא יותר לבית המשפחה, ואיים עליו - כך נטען - שאם יתפוס אותו במקום, הוא יהרוג אותו.

האב לא חזר לביתו, אולם לטענת הפרקליטות, האחים לא הסתפקו בכך והחליטו לרצוח אותו. השניים הצטיידו באקדח, בסכינים ובמוט ברזל, ולפני כשבוע וחצי איתרו את אביהם סמוך לסניף קופת חולים בעיר מגוריהם, הכניסו אותו בכוח לרכבם בעודו צועק ומנסה להתנגד, ונסעו עמו לכיוון פרדס סמוך.

כשהגיעו השלושה לפרדס, נטען בכתב האישום, הוציאו האחים את אביהם מהרכב, ואיימו עליו באמצעות אקדח שלא יברח. האחים המשיכו והיכו בראשו ובגופו באמצעות מוט ברזל, ודקרו אותו באמצעות סכינים שלוש פעמים בבית החזה ובמותן ועזבו את המקום בזמן שאביהם מוטל מדמם על השביל בפרדס.

עובר אורח שהגיע למקום מאוחר יותר הבחין באב, והוא הובהל על ידי אמבולנס לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם הוא עדיין מאושפז. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

פרקליטם של האחים, עו"ד איהאב ג'לג'ולי, אמר לוואלה! חדשות כי השניים מכחישים את האישומים נגדם. "האחים רחוקים כל מרחק מביצוע העבירה. הם אנשים שעובדים באופן מסודר ואוהבים את משפחתם", אמר. הוא הוסיף שישנן סתירות מהותיות בעדותו של האב, שטען באחד המקרים בפני חוקרי המשטרה כי נדקר על ידי רעול פנים. "בסופו של יום, נבקש מבית המשפט לזכותם", הצהיר הפרקליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully