וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: האב טלטל את בתו וגרם לה דימום מוחי

גלעד גרוסמן

28.6.2010 / 14:54

כתב אישום הוגש נגד תושב פתח תקווה בגין תקיפת בתו בת החודשיים וחצי. על פי כתב האישום, האב טלטל את בתו וגרם לה לדימום מוחי, מכיוון שלא הפסיקה לבכות

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (שני) כתב אישום כנגד תושב העיר כבן 40, הנאשם בתקיפת בתו הפעוטה בת החודשיים וחצי. לפני כחודשיים אושפזה הילדה בבית החולים שניידר לרפואת ילדים בפתח תקווה, כשהיא סובלת מדימום מוחי. האב הכחיש בתחילה את החשדות נגדו, אם כי לאחר שהוגש לו דו"ח רפואי בדבר מצבה, הודה כי טלטל את בתו.

בקרב הרופאים עלה חשד כי הילדה עברה התעללות מצד הוריה וכי היא סובלת "מתסמונת התינוק המנוער". ההורים נעצרו, אולם הכחישו שפגעו בילדה. לדבריהם, הם הקפידו לטפל בה "במסירות" ובקשב. כעבור כמה ימים שוחררו ההורים ממעצר לאחר שלא נמצאו הוכחות נגדם, מעבר לחשד הרופאים.

הפעוטה עברה סדרת בדיקות נוספת ואף ניתוח בראשה והחומר הרפואי עבר לידיו של פרופ' יהודה היס. פרופ' היס בדק את הנושא ושלל כל אפשרות אחרת בדבר הסיכוי לתוצאת פגיעה אחרת. ההורים נעצרו שוב ולאחר שהוצג הדו"ח בפניהם, הודה האב שטלטל את בתו בשתי הזדמנויות שונות מכיוון שלא הפסיקה לבכות. האב נאשם בעבירה של תקיפת קטין או חסר ישע, שדינה תשע שנות מאסר.

פרקליטתו של האב, עורכת הדין טלי גוטליב מהסנגוריה הציבורית, הכחישה את האישומים נגדו וטענה שהודאתו נגבתה ממנו כשהיה במצב נפשי קשה. "מרשי טוען כי מעולם לא נהג באלימות כלפי בתו. חבל שמשטרת ישראל חקרה אותו כשהוא נתון במצב פסיכוטי קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully