וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכחיש בתוקף דיווחים שנרצח, ואז נורה למוות

טליה שחר

28.6.2010 / 18:37

שעות לאחר שהכחיש שנרצח, נורה למוות הזמר המקסיקני סרג'יו וגה בעת שהיה בדרכו להופעה. לפחות שבעה מוזיקאים נהרגו בשלוש השנים האחרונות במקסיקו

הזמר המקסיקני סרג'יו וגה נרצח שעות ספורות לאחר שהכחיש דיווחים על מותו, כך דווח הלילה (שני). וגה, שהיה ידוע בכינוי "אל שאקה", נורה בשבת בלילה (שעון מקומי) כשנהג במכונית הקאדילק האדומה שלו בדרכו להופעה במדינת סינולה. לאחרונה הוא מסר לאתר אינטרנט כי הגביר את האבטחה סביבו בעקבות רציחתם של מספר מוזיקאים מקסיקאים מז'אנר הנרקוקורידוס – המהלל את חיי ברוני הסמים.

לפי דיווחים בתקשורת המקסיקנית, וגה, בן 40, נהג ברכבו כשיריות נורו ממשאית שעקבה אחריו. הוא נפצע וכתוצאה מכך, איבד שליטה על המכונית והתנגש, כך סיפרו הנוסעים שהיו עמו לעיתון "אל דבייט". אחר כך הגיעו היורים כדי "לגמור את וגה" וירו בו בראש ובחזה.

מותו של וגה אירע שעות לאחר שהוא נאלץ להכחיש שמועות שהסתובבו באינטרנט כי נהרג. "זה קורה לי כבר במשך שנים", אמר וגה לאתר האינטרנט La Oreja. "מישהו מספר לתחנת רדיו או לעיתון שנהרגתי, או שהייתי בתאונה, ואז אני צריך להתקשר לאימי היקר, שיש לה בעיות לב, כדי להרגיע אותה".

לפחות שבעה מוזיקאים נהרגו במקסיקו בשלוש השנים האחרונות, כך דווח ב-BBC. לטענת המשטרה, כנופיות סמים עומדות מאחורי הרציחות.

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully