וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקווים שהמצעד ישפיע על החלטות הממשלה"

אריאל נוי, כתב וואלה! בצעדת שליט

28.6.2010 / 14:00

הוריו של גלעד שליט יצאו מקיבוץ לוחמי הגטאות לכיוון קריית מוצקין ביומו השני של המסע. עם ההורים צעדו עוד כ-6,500 משתתפים. "נפעמים ונרגשים ממאות האנשים שמלווים אותנו"

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין)

כ-6,500 בני אדם השתתפו היום (שני) בצעדת משפחת שליט, כך על פי הערכות המשטרה. הצעדה החלה בקיבוץ לוחמי הגטאות, ובשעה 16:00 יחל החלק השני של הצעדה והמשתתפים יצעדו מהקיריון לכיוון קריית מוצקין. הצועדים יגיעו לכיכר התותח בעיר שם תיערך עצרת המונים אליה נערכים בעירייה מזה כמה חודשים. בתום היום השני ילונו בני משפחת שליט באולפנה של תנועת בני עקיבא בעיר.

עיריית קריית מוצקין מתכננת להקים עיר אוהלים ללילה אחד לכל מאות האנשים שהגיעו לעיר במסגרת הצעדה. יו"ר מטה המאבק למען גלעד שליט ואחד מיוזמי הצעדה, שמשון ליבמן, אמר כי "אנחנו עדיין נפעמים ונרגשים ממאות האנשים שבאים ללוות אותנו ואת משפחת שליט. אנחנו מקווים שזה ישפיע ולו במעט על החלטות הממשלה".

במהלך העצרת שנערכה בצהריים בעכו הגיעו למקום כמאה תלמידי החינוך המיוחד בחולצות כתומות וצהובות. התלמידים הינם בעלי מוגבלויות והם התעקשו להגיע לעצרת ולצעדה על מנת להביע את תמיכתם במשפחה. משפחת שליט התרגשה מהמחווה.

ענת ביטון, רכזת חברתית בבית הספר "אייל" לחינוך מיוחד בעכו, אמרה כי "הילדים בבית הספר ביקשו כל פעם לאורך השנה לשלוח מכתבים ולצאת לעצרות הזדהות עם גלעד שליט. הפעם הם התעקשו לצאת לצעדה". הילדים אמרו כי הם מקווים שגורלו של גלעד לא יהיה כמו של הנווט רון ארד ושהוא ישוחרר במהרה. עוד צויין, כי בכל טקס בבית הספר, מציינים הילדים את הרצון לחזרתו של גלעד שליט הביתה.

בין מאות הצועדים היו גם תמר ועמית קמינצ'יק שהגיעו ממושב כפר קיש שבגליל התחתון במיוחד לעכו כדי להשתתף בצעדה. "זה המעט שיכולנו לעשות הרגשנו חלק ממשהו גדול וחיוני ואנחנו מקווים לטוב", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully