וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מתנחלים תקפו ערבים שבילו בת"א

גלעד גרוסמן

28.6.2010 / 13:18

שני צעירים מהתנחלויות בגדה מואשמים בתקיפת בני מיעוטים וצעירה יהודית שבילתה עמם בת"א. על פי כתב האישום, הם תקפו את הצעירה משום שהיא "מסתובבת עם ערבים"

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד שני תושבי התנחלויות בגין תקיפה ופציעה בנסיבות מחמירות של קבוצת בני מיעוטים, שבילו במתחם יד חרוצים בתל אביב.

על פי כתב האישום, אורי עמר, בן 23 מההתנחלות צופים ואביב אוליאל, בן 21 מההתנחלות קרני שומרון, הגיעו למתחם הבילויים בליל שישי לפני כחודשיים, ותקפו באופן ברוטאלי, באמצעות שברי בקבוקים, סכינים וחפצים נוספים, קבוצת צעירים דוברי ערבית שישבו לצד צעירה ממוצא יהודי. על פי כתב האישום, הצעירים תקפו גם את הצעירה מאחר שהיא "מסתובבת עם ערבים".

בכתב האישום מתואר כיצד הגיעו הנאשמים, בסביבות השעה 4:00 בבוקר בליווי מספר חבריהם לחניון תת קרקעי במתחם הבילויים, והבחינו בקבוצת הצעירים שהיו במקום. הנאשמים התקדמו לעבר חברי הקבוצה, והחליפו עימם דין ודברים. מיד לאחר מכן החלו לתקוף את הבליינים באמצעות בקבוקי זכוכית, שברי בקבוקי זכוכית, מוטות וסכינים, וכן הכו אותם ובעטו בהם.

עוד עולה מכתב האישום כי חלק מהבליינים בני המיעוטים התגוננו באמצעות הארגזים ששימשו אותם לישיבה, תוך כדי שהם מנסים להימלט. התוקפים רדפו אחרי אחד מהם במעלה החניון ואיגפו אותו. הנאשמים הפילו את הצעיר והחלו לבעוט בו. במקביל, משחזרה הצעירה לחניון, התקרב אליה אחד התוקפים, הטיח בראשה פעמיים את אחד הארגזים וקילל אותה על כך שהיא "מסתובבת עם ערבים". מיד לאחר מכן, התקרב אליה צעיר אחר מבין בני החבורה, הצמיד לגרונה חפץ חד, קילל אותה באופן דומה וירק בפניה.

הפרקליטות טוענת כי לאחר מכן ברחו הנאשמים מהחניון, והותירו את הפצועים בחניון כשהם סובלים מחתכים בפניהם, שברים וחבלות קשות. הנאשמים, עמר ואוליאל, נעצרו על ידי המשטרה ומוחזקים בשעה זו במעצר. הפרקליטות מבקשת מביהמ"ש לגזור עליהם עונש מאסר בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממשית בנסיבות מחמירות ופציעה בנסיבות מחמירות עם נשק קר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully