וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ביה"ד לעבודה השופט אדלר הודיע על פרישה

גלעד גרוסמן

27.6.2010 / 17:52

לאחר 13 שנים בתפקיד הודיע השופט על פרישתו, שלושה חודשים לפני הגיעו לגיל 70. "מודה על הזכות שניתנה לי לכהן במשך כ-35 שנה במערכת המשפט בישראל"

נשיא בית הדין הארצי לעבודה, השופט סטיב אדלר, הודיע היום (ראשון) לנשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש על כוונתו לפרוש מתפקידו בנובמבר הקרוב, שלושה חודשים לפני הגיעו לגיל 70. אדלר הודיע על פרישתו גם לשר המשפטים יעקב נאמן ולשר התמ"ת בנימין בן אליעזר. רק בחודש שעבר אמר אדלר בראיון לעיתון מעריב כי הוא נמצא "בשיא העשייה".

"בהזדמנות זו הנני מודה על הזכות שניתנה לי לכהן במשך כ-35 שנה במערכת המשפט בישראל, כשופט בית דין אזורי, כשופט ראשי של בית דין אזורי, כשופט בית הדין הארצי, כסגן נשיא בית דין הארצי וכנשיא בית הדין הארצי לעבודה", כתב אדלר במכתבו. "במיוחד ברצוני להודות לך על התמיכה, הסיוע והענין שאת מגלה בבית הדין לעבודה, בשופטים ובעובדים ועל נכונותך לעמוד לרשותנו בכל שעה ובכל עת".

אדלר החליף את מנחם גולדברג בתפקיד נשיא בית הדין הארצי לעבודה ב-1997, ונחשב לשופט שאוהד את העובדים. את הציטוט הנודע ביותר שלו, ככל הנראה, אמר בכנס בקריה האקדמית אונו לפני מספר שנים. "יש אנשים הסוחרים בנשים למטרות זנות ויש חברות כוח אדם המנצלות את העובדים. אלה ואלה אינם נלהבים מקיומו של בית הדין לעבודה", אמר אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully