וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי החייל שנהרג בב"ש: "לא ידענו שהוא עריק"

רמי שני ויהושע בריינר

27.6.2010 / 13:21

צה"ל מסרב לערוך טקס קבורה צבאי ליאיר ששון, חייל שנהרג בתאונת אופנוע לאחר שערק מבסיסו. אביו לוואלה! חדשות: "אם לא יקברו אותו כחייל, נקבור אותו בחצר הבית"

צה"ל מסרב לערוך טקס קבורה צבאי לחייל שהוכרז כעריק ונהרג בתאונת דרכים. יאיר ששון, חייל צה"ל בן 19, נהרג ביום שישי בהתהפכות אופנוע שעליו רכב עם חברו סמוך לקניון הנגב בבאר שבע.

יעקב ששון, אביו של החייל ההרוג, אמר היום (ראשון) לוואלה! חדשות כי כלל לא ידע כי בנו ערק מהשירות. "אני בכלל לא ידעתי שהוא לא התייצב כל יום לשירות שלו. הייתי בטוח שהוא מגיע לשם כל בוקר, כשהיה יוצא", סיפר ששון. "אף אחד לא אמר לנו שהוא נפקד. כשהגיעו לכאן גורמים מקצין העיר אחרי שהוא נהרג בתאונה, אמרו לנו שהוא היה נפקד".

"לא מוכנים להכיר בו כחלל צה"ל", זעם האב. "לא מוכנים שהוא ייקבר כחייל ושמשפחתו תקבל את הזכויות המגיעות לחייל שנהרג במהלך השירות הצבאי". לטענת ששון, נמסר לו מגורמי קצין העיר כי הנושא נבדק על ידי ראש אגף כוח אדם (אכ"א), שקיבל את ההחלטה על כך. "אם לא יקברו אותו כחייל בצבא הגנה לישראל, אנחנו נקבור אותו בחצר של הבית", אמר. "יש לי עוד שתי בנות שמשרתות עכשיו בצה"ל. ילדים אחרים שלי שירתו. אני רוצה שהוא יקבל את המגיע לו".

דובר צה"ל מסר בתגובה לטענות המשפחה כי "אנו משתתפים בצערה של המשפחה. מבדיקה ברישומי כוח האדם עולה כי יאיר ז"ל ערק מהשירות ועל כן, על פי נהלי הצבא, יצא מתחולת השירות".

מחקירת התאונה בה נהרג יאיר ששון עולה שהוא וחברו רכבו על אופנוע בדרך אילת בבאר שבע. הנהג פנה ימינה לכיוון הקניון, איבד את השליטה על האופנוע, חצה ארבעה נתיבים ופגע בגדר הפרדה. שני הרוכבים שהיו עליו, נפצעו בראשם, הנהג באופן בינוני וששון באורח קשה מאוד. הם הובאו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נאבקו הרופאים על חייו, אך נאלצו לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully