וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרליק: "לא רצחתי, מוכן להיבדק בפוליגרף"

27.6.2010 / 12:14

הנאשם ברצח ששת בני משפחת אושרנקו הכחיש פעם נוספת את המעשים המיוחסים לו. לדבריו, הוא בכל זאת הודה בהם בתחילה, מחשש שהרוצח האמיתי ינסה לפגוע בבני משפחתו

דמיאן קרליק, הנאשם ברציחתם של ששת בני משפחת אושרנקו בחודש אוקטובר האחרון, כפר היום (ראשון) פעם נוספת באישומים נגדו. בדיון בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה אמר קרליק כי הוא לא רצח את בני המשפחה וכי בזמן האירוע הוא היה כפות בידיו וברגליו במטבח המשפחה בראשון לציון. קרליק אף אמר לקצין המודיעין בכלא כי הוא מוכן להיבדק בפוליגרף. לטענתו, הוא הודה בתחילה ברצח, מחשש שהרוצח האמיתי יפגע במשפחתו. "לא היתה לי מוטיבציה לבצע את הרצח ולא הייתי מסוגל לכך פיזית", הוא הבהיר.

בחקירה הנגדית נשאל קרליק על ידי התובע, עו"ד עודד קלר מפרקליטות מחוז מרכז, מדוע לאחר שחזר לביתו בתום הרצח סיפרה אשתו שהוא אמר "זה נגמר, הרגתי את כולם". בתגובה אמר קרליק: "לא יכול להיות שאמרתי דבר כזה. אולי אמרתי זאת מתוך הזיה".

קרליק המשיך בהכחשות הרצח והוסיף פרטים על האשמותיו המוקדמות, לפיהן מאחורי הרצח עמד גם מקורב לשר התיירות סטס מיסז'ניקוב, ממלא מקום ראש עיריית ראשון לציון ואדים קירפיצ'וב. קרליק סיפר שבמהלך הלווית בני המשפחה אמר לו קירפיצ'וב כי אם יפתח את הפה על מה שקרה, משפחתו "תשכב בקברים ליד משפחת אושרנקו". קרליק התקשה להשיב לשאלות השופטים מדוע הוא נכנס לדירת המשפחה, מדוע שינה את גרסתו, ומה גרם לו להפסיק לחשוש לבני משפחתו. כשנשאל כיצד הוא מסר פרטים על מעשי רצח שטען שלא ראה במו עיניו, השיב קרליק: "הייתי צריך לספר משהו". פרקליטו של הנאשם, עו"ד אורי קינן, אף קרא למשטרה לחקור את גרסתו החדשה של מרשם ולנסות לאתר את האיש, אשר קרליק טוען שעומד מאחורי מעשי הרצח.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully