וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג בתאונה אתמול: בן של שופט ביהמ"ש השלום

יהושע בריינר

27.6.2010 / 0:02

הותר לפרסום כי אמיתי רון הוא הולך הרגל שנהרג בתאונת הדרכים שארעה אתמול בגוש עציון. רון, בן ה-15 וחצי, הוא בנו של שופט בית משפט השלום בירושלים אלכסנדר רון

אמיתי רון, בנו של שופט בית משפט השלום בירושלים אלכסנדר רון, הוא ההרוג בתאונת הדרכים שארעה שלשום (שישי) בגוש עציון. רון, בן 15 וחצי מאלון שבות נהרג בעת שהלך בשולי הכביש ונפגע על ידי רכב בו נהג צעיר בן 22 שכנראה סטה מהדרך מסיבה שאינה ברורה. הלוויתו של רון צפויה להתקיים מחר.

הדובר המבצעי של מד"א, זכי הלר, אמר לוואלה! חדשות: "צוות מד"א שהגיע למקום ראה נער מוטל בצדי הכביש במצב קשה מאוד. הוא סבל מפגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית. צוות מד"א מייד החל בטיפול והוא פונה כשהוא מחוסר הכרה. בנוסף התגלו פגיעות בגפיים ומצבו הוגדר קשה מאוד. הוא פונה להדסה עין כרם ונכנס לניתוח". בבית החולים רון מת מפצעיו. לוואלה! חדשות נודע, כי בצרוף מקרים טרגי, גם הנהג הפוגע הינו בן לבכיר בעולם המשפט.

לפני כשבוע נהרג שניאור חשין, בנו של השופט בדימוס מישאל חשין בתאונת פגע וברח שאירעה בצומת ירקונים. חשין, בן 43 תושב תל אביב, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הוא נמצא כשהוא מוטל בצד הדרך בכביש מספר 5, במפגש עם כביש 444.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully