וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב: בן 35 טבע למוות בחוף בבת ים

אריאל נוי

26.6.2010 / 0:03

לאחר שביום שני נער בן 15 טבע למוות בחוף בת"א, גבר בן 35 טבע בחוף הגולשים בבת ים. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. מהמשטרה נמסר כי מדובר בשוהה בלתי חוקי

מקרה שני של טביעה למוות בתוך ארבעה ימים. גבר בן 35, שהגיע אתמול (שישי) לחוף "הגולשים" בבת ים וטבל במים, טבע למוות בעת ששחה. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א איילון הגיע למקום וביצע בו פעולות החייאה, בסופן נקבע מותו. בתקרית אחרת שאירעה ביום שני, נער בן 15 מצא את מותו לאחר שטבע בחוף ירושלים בתל אביב.

אנשים שהיו בחוף בבת ים, זיהו את הטובע, ומשו אותו מן המים כשהוא מחוסר הכרה. הם העניקו לו טיפול ראשוני והזעיקו ניידת של מגן דוד אדום. חוקרי המשטרה הגיעו לחוף ופתחו בחקירת נסיבות טביעתו. מהמשטרה נמסר עוד כי מדובר בשוהה בלתי חוקי מג'נין.

אייל ברנטקי, פרמדיק של מד"א, סיפר לוואלה! חדשות כי "הגענו לחוף לטיפול במקרה טביעה. האדם הוצא מן המים על ידי אזרחים, שהחלו בהחייאה ראשונית. משהגענו למקום, אנחנו המשכנו בהחייאה בפעולות מתקדמות, ובסופו שלו דבר נקבע מותו על ידי רופא מד"א. לא היו לו מסמכים, ולא יכולנו לגלות את זהותו".

בתחילת השבוע שעבר טבע למוות נער בן 15 בחופי תל אביב. הנער הגיע ביום שני לחוף ירושלים הסמוך ליפו, שם נסחף במים וטבע. צוות טיפול נמרץ של מד"א דן שהוזעק למקום קבע את מותו.

עדכון ראשון: 20:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully