וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מפצעיו הנער שנפגע בתאונה בגוש עציון

יהושע בריינר, אריאל נוי ואיילה חננאל

26.6.2010 / 0:11

מת מפצעיו בן ה-16 שנפצע באורח קשה מאוד לאחר שרכב שסטה מהכביש בצומת גוש עציון התנגש בו. בצירוף מקרים טראגי, הנהג והנער שנפגע הינם בנים לבכירים במערכת המשפט הישראלית

הנער ישראלי בן ה-16, שנפצע באורח קשה בתאונת דרכים סמוך לגוש עציון, מת אתמול (שישי) מפצעיו. הנער הובהל לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. הנער נפגע על ידי רכב ישראלי נהוג על ידי תושב ירושלים, והנהג הפוגע עוכב לחקירה.

מבדיקה ראשונית עולה, כי הנער, שהלך בשולי הכביש, נפגע על ידי רכב, נהוג על ידי צעיר בן 22, שכנראה סטה מהדרך מסיבה לא ברורה. הנהג הועברת לחקירת המשטרה.

הדובר המבצעי של מד"א, זכי הלר, אמר לוואלה! חדשות: "צוות מד"א שהגיע למקום ראה נער מוטל בצדי הכביש במצב קשה מאוד. הוא סבל מפגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית. צוות מד"א מייד החל בטיפול תרופתי. הוא פונה כשהוא מחוסר הכרה. בנוסף התגלו פגיעות בגפיים ומצבו מוגדר קשה מאוד. בהגדרה של מד"א זה נקרא מולטי-טראומה. הוא פונה להדסה עין כרם ונכנס לניתוח. הרופאים מנסים לעצור את הדימומים ולייצב את מצבו".

לוואלה! חדשות נודע, כי בציורף מקרים טארגי, הן הנהג הפוגע והן הנער שנפגע הינם בנים לאבות הממלאים תפיקידם בכירים בעולם המפשט הישראלי.

לפני כשבוע נהרג שניאור חשין, בנו של השופט בדימוס מישאל חשין בתאונת פגע וברח שאירעה בצומת ירקונים. חשין, בן 43 תושב תל אביב, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הוא נמצא כשהוא מוטל בצד הדרך בכביש מספר 5, במפגש עם כביש 444.

עדכון ראשון: 18:33

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully