וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פגעו ברכב הקצין מתוך "שנאת שוטרים"

קובי מנדל

25.6.2010 / 10:31

זוג מנהריה נעצר בחשד שניקב צמיגי רכבו של קצין משטרה ואף איים עליו ועל משפחתו. השניים הודו במיוחס להם וטענו כי עשו זאת בשל שנאתם לשוטרים

גבר ואישה כבני 30 מנהריה, נעצרו הלילה (שישי) בחשד שניקבו את צמיגי מכוניתו של קצין משטרה המשרת במחוז הצפוני. כמו כן חשודים השניים שאיימו עליו ועל ילדיו באמצעות האינטרנט ובשיחות טלפוניות.

סגן ניצב מיכאל שפשק, מפקד היחידה המרכזית של משטרת מרחב חוף, אמר לוואלה! חדשות כי השניים מוכרים למשטרה. לדבריו, בחקירתם הודו השניים בחשדות המיוחסים להם וציינו כי ביצעו את המעשים בשל שנאתם לשוטרים. המשטרה מבקשת כעת להאריך את מעצר השניים בבית משפט השלום בחיפה.

בתוך כך, בית המשפט המחוזי בת"א שחרר שלשום למעצר בית עבריין תנועה שמואשם בנהיגה בפסילה וניסיון לדרוס שוטר. בית המשפט קיבל את טענת פרקליטיו של הנאשם, צעיר בן 19 מרמת גן, אשר אמרו כי "הצעיר התנצל עשרות פעמים בפני השוטר שניסה לדרוס". עורכי דינו, איתן כבריאן וליאור אשכנזי אמרו כי הצעיר הודה במעשה, ביקש עשרות פעמים את סליחת השוטר והדגיש כי לא התכוון לפגוע בו. הצעיר פנה לרחמי בית המשפט ואמר כי "אני לא אאכזב ומבין את השחרור למעצר בית. אני טעיתי שעליתי על אופנוע כשאני יודע שאני בפסילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully