וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העצורים מעמנואל: אלפים הפגינו מול הכלא

גיל סימה

25.6.2010 / 1:07

אלפי בני אדם קיימו עצרת תמיכה מול כלא מעשיהו בו עצורים ההורים מעמנואל. סגן השר מאיר פרוש שהנחה את העצרת, אמר כי "נשכרו שירותיהם של עורכי הדין הטובים ביותר" לקראת הדיון במאסר האבות ביום ראשון

אלפי בני אדם קיימו אמש (חמישי) עצרת תמיכה מול כלא מעשיהו, בהנחיית סגן שר החינוך מאיר פרוש. עם סיום ההפגנה, אמר סגן השר פרוש לוואלה! חדשות כי ההפגנה נועדה לשמח את האסירים ולהביע הזדהות עם מצבם. "באנו לשמח את לבבות האסירים, אחינו", סיפר.

פרוש הוסיף כי במגזר נערכים בקפידה לדיון שייערך ביום ראשון בבית המשפט העליון בנושא מאסרם של האבות. "בינתיים נשכרו שירותיהם של עורכי הדין הטובים ביותר לקראת הדיון הגורלי בבית המשפט ביום ראשון", אמר פרוש, והוסיף כי "כולנו צריכים ללמוד ולהפיק לקחים ממה שקרה כאן בשבוע האחרון". הדיון בנושא מעצרן של האמהות, שלא התייצבו בבית המעצר בירושלים, נדחה והוא יתקיים בעוד כשבועיים וחצי.

פרוש סיפר כי המפגינים הביאו עמם מגשים "גדושים מכל הבא ליד", אשר מיועדים לאסירים לקראת השבת. מאז כניסתם לכלא לפני כשבוע מקפידים מאות מפגינים להגיע לשערי בית הכלא מדי יום, ולקיים במקום משמרת מחאה. בתחילת השבוע קיימה סיעת יהדות התורה את ישיבתה השבועית מול הכלא, ופרוש עצמו העביר את לשכתו אל שערי בית הכלא.

אל המפגינים, הצטרפו זמרים מכל קצוות הקשת החרדית וכן גם בכירים במגזר. התומכים מתכוונים להגיע בהמוניהם גם מחר עד כניסת השבת ולקיים כנס מחאה גדול במוצאי שבת, לילה לפני הדיון המכריע ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully