וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של דורס חשין נעצר בחשד לשיבוש חקירה

איילה חננאל

24.6.2010 / 16:55

המשטרה עצרה את מ', חברו של טל מור החשוד שדרס למוות את שניאור חשין. מ' חשוד שייעץ למור לכסות את רכבו שניזוק אחר התאונה, וללכת לישון מיד עם הגיעו לביתו

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

המשטרה עצרה לפני זמן קצר (חמישי) את מ', חברו של טל מור, אשר על פי החשד ייעץ לו לכסות את רכבו שניזוק לאחר שדרס למוות את רוכב האופניים שניאור חשין. כמו כן ביקש החבר ממור ללכת לישון מיד עם הגיעו לביתו. במשטרה מייחסים למ' עבירה של שיבוש הליכי חקירה.

מור חשוד שנמלט מזירת התאונה בצומת ירקונים בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי האחרון. אחר כך יצר קשר עם חברו וסיפר לו על שאירע. כעבור כ-12 שעות הוא הסגיר עצמו לתחנת משטרת חיפה. כשנשאל מור בחקירתו למה כיסה את שמשת הרכב, טען כי עשה זאת מכיוון שיש לו שכן הנוטה לשאול ולהתעניין בכל פרט בחייו והוא כיסה את השמשה כי רצה ללכת לישון ללא הפרעה.

מור החזיק ברשיון נהיגה אמריקאי, אך רשיון הנהיגה הישראלי שלו לא חודש בשל דו"חות תעבורה שלא שילם. כמו כן, שהה מור בשני מועדונים סמוך למועד התאונה. מור מוכר למשטרה ונעצר לאחרונה חמישה ימים לפני האירוע, לאחר שבחיפוש שנערך על גופו נמצאו מספר גרמים של חומר החשוד כחשיש. הוא נלקח לתחנת המשטרה, שם הודה לדברי השוטרים באחזקה ושימוש, ואז שוחרר. בעברו שני רישומים פליליים נוספים - על שימוש בסמים ועל תקיפת שוטרים.

מור עצמו אמר לוואלה! חדשות כי הוא מצטער על שאירע. "אני לא יכול להסתכל למשפחה בעיניים", אמר. כשנשאל מדוע ברח, אמר הנהג כי לא הבחין שפגע בחשין. "לא הבחנתי שפגעתי במישהו, חשבתי שהרכב פגע במעקה הבטיחות והמשכתי בנסיעה", אמר הנהג. "לאחר מכן כשראיתי את הכתבות באינטרנט הבנתי שככל הנראה מדובר בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully