וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב חיפה חשוד שתיווך בפרשיית שוחד בעירייה

קובי מנדל

24.6.2010 / 15:34

תושב חיפה נעצר בחשד שתיווך תמורת 10,000 שקלים בין בעל מסעדה שקיבל צו הריסה לבין עובד בארכיון מהנדס העיר. המשטרה: היו מקרים שתביעות נגד אזרחים שפעלו שלא כחוק נעלמו

תושב חיפה נעצר היום (חמישי) בחשד שתיווך בין בעל מסעדה לעובד בארכיון מהנדס העירייה בדבר קבלת שוחד להעלמת מסמכים. על פי החשד, אחד מהעובדים בארכיון העירייה העלים מסמכים שונים של בעלי מבנים שביצעו חריגות בנייה ללא היתר. החשד התעורר במשטרה לאחר שהעירייה דרשה מבעל מסעדה במושבה הגרמנית אשר ביצע עבודות קירוי בבית העסק, להרוס את שבנה. כדי להימנע מהריסת המבנה, פנה בעל המסעדה לחשוד בתיווך, שככל הנראה הציע לו להסדיר את הנושא בתמורה לתשלום של 10,000 שקלים.

לדברי ראש מפלג ההונאות רב פקד אהרון גלאור, בעל המסעדה היה ממורמר שבעלי מסעדות אחרים שביצעו כמוהו, עבודות הרחבה שונות, לא התבקשו להרוס אותם, זאת למרות שלטענתו הוקמו שלא כדין.

גלאור מסר לוואלה! חדשות כי בעל המסעדה התחרט על שפנה למתווך ופנה למהנדס העיר בנוגע למקרה. כמו כן ציין גלאור כי לדברי היועץ המשפטי של עירייה חיפה, אירעו לא אחת מקרים בהן התברר שתביעות נגד אזרחים פרטיים שפעלו שלא כחוק נעלמו. מהמשטרה נמסר כי עובד הארכיון נחקר ושוחרר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully