וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בג"ץ הורה לשחרר האב שרעייתו הפילה

23.6.2010 / 20:04

השופטים הסבירו שהבעל לא שוחרר כבר אתמול מכיוון שהגיש לשופטים בקשה שגויה. "אם לא עמד המבקש לצד רעייתו בשעתה הקשה, היה זה מחמת שגגה"

יום לאחר שביטלו את צווי המאסר שהוצאו כנגד 13 אמהות מעמנואל, הורו היום (רביעי) שופטי בג"ץ לשחרר את אחד האבות ממאסר, וזאת מכיוון שאשתו הפילה את העובר שנשאה. השופטים הסבירו שהבעל לא שוחרר כבר אתמול מכיוון שהגיש לשופטים בקשה שגויה.

אתמול, בזמן שבין כותלי בית המשפט התנהל הדיון בעניינן של האמהות, פנו נציגים מחסידות סלונים לכלי התקשורת השונים וסיפרו על כך שאם ל-12 ילדים, שבעלה שוהה במאסר בעקבות החלטת בג"ץ לחדול מההפרדה בבית הספר לבנות, אושפזה בערב קודם לכן בבית חולים כשהיא בשלבים מתקדמים של הריונה לאחר שחשה ברע, ונאלצה לעבור הפלה. בכיר בעדה החרדית ששוחח עם וואלה! חדשות אמר כי "מדובר בשערורייה שאין כמותה". גורמים חרדים הביעו תרעומת על כך שהבעל פנה לבג"ץ בבקשה להשתחרר, אולם השופטים לא אישרו את הבקשה.

בהחלטתם היום הסבירו השופטים אדמונד לוי, עדנה ארבל וחנן מלצר, כי הסיבה שלא שוחרר קודם לכן נובעת מכך שבבקשה שהוגשו בשעת לילה מאוחרת ערב הדיון, הוא עתר לשחררו עד לשעה 10 בבוקר למחרת. "בקשה זו הובאה בפנינו רק בשעות הבוקר של יום המחרת, ועל כן ההחלטה בה התייתרה", הסבירו השופטים. "בבקשה הנוכחית שהגיש המבקש הבוקר נטען כי 'שגה בנוסח הבקשה הראשונה, ותחת לבקש כי השחרור מהמאסר יתחיל בשעה 10 בבוקר, השתמע מדבריו, כי השחרור מבוקש רק עד לשעה האמורה".

עוד הוסיפו השופטים, כי "העולה מהאמור הוא, כי אם לא עמד המבקש לצד רעייתו בשעתה הקשה, היה זה מחמת שגגה של בא-כוחו בניסוח הבקשה, ונדמה כי מי שטרח לפרסם פרשה זו בכלי התקשורת, היה מיטיב לעשות אם היה מביא את העובדות האמורות לאשורן, כדי למנוע השתלחות נוספת בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully