וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד נפל מאופניו, ידית המעצור חדרה לרגלו

אריאל נוי

23.6.2010 / 13:57

רון רביב, בן 12 מהיישוב עשרת בשפלה, נפל אמש מאופניו ובעודו מנסה לקום הוא גילה כי ידית המעצור באורך 10 ס"מ נתקעה בירכו. הרופאים בבית החולים הוציאו את הידית, ורון מבטיח שימשיך לרכוב

רון רביב, ילד בן 12 מהיישוב עשרת שבשפלה, הובהל אמש (שלישי) לחדר המיון בבית החולים "קפלן" ברחובות כאשר ידית אופניים באורך כעשרה סנטימטרים תקועה בתוך ירך רגל ימין שלו כתוצאה מנפילה מאופניו. הרופאים הצליחו להוציא את הידית מירכו בשלמותה, אך הילד עדיין מאושפז במחלקת הילדים בבית החולים להמשך טיפול פיזיותרפי ולהשגחה.

ד"ר ריאד ספדי, רופא אורטופד בחדר המיון, אמר כי רביב הגיע לחדר המיון עם חבלה בצד הקדמי של ירך רגל ימין. לדבריו, "בדיקות הדמיה העלו הימצאותו של גוף זר תקוע בתוך הירך. למזלו של הילד, הגוף הזר לא נגע בעצם, אלא התמקם מסביב לה. הצוות הרפואי ביצע הוצאה של הגוף הזר ולאחר מכן תפירה וחיטוי של החור שנוצר כתוצאה מחדירת החפץ. המטופל נשאר להמשך טיפול אנטיביוטי, בדיקה של רופא כירורג, הדרכה של פיזיותרפיה והמשך השגחה".

רון תיאר את הנפילה מהאופניים ואת חששו כי את החופש הגדול יבלה בבית החולים. "רכבתי על האופניים במעבר שבין שטח מרוצף לשטח כורכר, וכנראה שנתקלתי באבן ונפלתי בחוזקה מהאופניים", הוא שחזר. לדבריו, באותם רגעים ראשונים הוא לא הבין שידית המעצור נכנסה אל תוך הרגל. הוא רצה לקום, אך הבין שמשהו מונע בעדו לעשות זאת. "באותו הרגע לא קלטתי שהידית בתוך הרגל שלי, ושכבתי על האדמה. שכנה שעברה במקרה הזעיקה אמבולנס ונסענו עם הידית בתוך הרגל לחדר מיון ב'קפלן'", הוא סיפר.

ששי רביב, אמו של רון, אמרה כי עם הגעתם ל"קפלן" הגיע אורטופד שביקש לבחון את מידת הפציעה בצילומי הדמיה. "מיד לאחר הצילום החליט הצוות הרפואי להוציא את ידית המעצור בהרדמה מקומית , ולאחר כמה דקות, לשמחתנו, היא היתה בחוץ ואף קיבלנו אותה למזכרת", סיפרה האם. רון, שעומד בפני סיום שנת הלימודים אמר כי לא האמין שגוף זר כזה גדול יכול לחדור לגוף שלו. "בכל מקרה, זה לא ימנע ממני להמשיך לרכב על אופניים כשאוכל לעמוד על הרגליים וללכת", הוא סיכם.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully