וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: השחית את משרדי היס"מ כנקמה על מעצרו

איילה חננאל

23.6.2010 / 11:58

תושב גבעתיים נעצר הבוקר בחשד שפרץ למשרדי היס"מ, שפך שמן על הרצפה וגרם נזק לרכוש. אתמול הוא נעצר לראשונה לאחר שנמצאו בביתו סמים, אך שוחרר בתנאים מגבילים

תושב גבעתיים, בן 41, נעצר הבוקר (רביעי) על ידי שוטרי מרחב דן בחשד להשחתת משרדי היס"מ בתחנת מרחב דן שברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן. לאחר שבבוקר גילו השוטרים את הנזק שנגרם לתחנה, נפתחה חקירה במהלכה הם הצליחו לאתר את החשוד. אמש ערכו שוטרי היס"מ חיפוש בביתו ומצאו 135 גרם סם מסוג מריחואנה.

במהלך החיפוש שערכו השוטרים נמצאו גם כמה עשרות אלפי שקלים במזומן שהחזיקה חברתו בביתם. הגבר נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים. מששב לביתו, החליט החשוד להתנקם בשוטרים וחזר למשרדי היס"מ במטרה להתלונן על כך שחלק מהכסף שהחזיקה חברתו נגנב על ידי השוטרים.

אלא שבהגיעו למשרדים, מצא אותם החשוד ריקים מאדם. הוא בעט על פי החשד בדלת המשרד והפילה, נכנס לחדר, שפך שמן על הרצפה, פיזר את תכולת המקרר ברחבי המשרד ואף גרם לו נזק. לפי החשד, הוא גם גנב מהמקום שני מכשירי קשר ונמלט מהמקום. ואולם, תאוות הנקם של הגבר נותרה בידיו והבוקר הוא שב בשנית למשרדים כדי להתלונן על גניבת הכסף לכאורה.

במשטרת המרחב חשדו באיש במעשי הוונדליזם, שכן הוא לא כיבה את מכשירי הקשר שגנב מהמקום ובאיכון שנעשה איתרו השוטרים את מכשירי הקשר סמוך לביתו. במשטרה העריכו כי המניע למעשה הוא החיפוש שנערך בביתו ומציאת הסמים שם. הוא נעצר על ידי המשטרה, ובחיפוש נוסף שנערך בביתו נמצא סכום הכסף במלואו. סמוך לבית נמצאו גם שני מכשירי הקשר שנגנבו מהתחנה כשהם טמונים באדמה. לטענת המשטרה, החשוד הודה בחקירתו כי הוא זה שגנב את הכסף והחביא אותו במטרה להאשים את השוטרים בגניבתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully