וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת הרכבת: "רכב גנוב נתקע על הפסים"

איילה חננאל ואריאל נוי

23.6.2010 / 11:32

במשטרה מעריכים שהרכב המסחרי שגרם לתאונת הרכבת ליד כפר יהושע נתקע על הפסים ולא הושאר עליהם במכוון. בהתנגשות עם הרכב נפצעה אישה באורח קל

כלי הרכב המסחרי שהיה מעורב בתאונת הרכבת הבוקר סמוך לכפר יהושע נתקע על פסי הרכבת ולא הושאר עליהם במטרה להוריד את הרכבת מהפסים. כך מעריכים הבוקר (רביעי) במשטרה. הרכב, מסוג טויוטה, נחצה לשניים ועף למרחק. מהמשטרה נמסר, כי מדובר ברכב שנגנב ממושב אודים הסמוך.

רכבת נוסעים התנגשה ברכב מסחרי שעמד על המסילה סמוך לתחנת בית יהושע . כתוצאה מההתנגשות ירדו שני קרונות מהמסילה ואישה נפצעה קל –יוני 2010. שלומי גבאי, שלומי גבאי
הרכב נגנב, נתקע על הפסים והגנב נמלט. אתר התאונה/שלומי גבאי, שלומי גבאי

אישה אחת נפצעה באורח קל כתוצאה מהתאונה שאירעה סמוך למקום בו התרחשה תאונת רכבת קשה בשנת 2006 שגבתה את חייהם של חמישה בני אדם. מרכבת ישראל נמסר, כי בעקבות התאונה נגרמו עיכובים קלים בלבד בתנועת הרכבות. עם זאת, התנועה צפויה להתנהל כסדרה במהלך היום.

סמוך לשעה ארבע וחצי לפנות בוקר נמסר למד"א מרחב שרון על רכבת נוסעים שפגעה ברכב סמוך לבית יהושע. כתוצאה מההתנגשות ירדו שני קרונות מהפסים. מדובר ברכבת נוסעים ש ככל הנראה היתה בדרכה מנמל התעופה בן גוריון לכיוון צפון. כ-800 מטרים דרומית לתחנת בית יהושע פגעה הרכבת ברכב שנתקע על הפסים.

אסף מור, פרמדיק במד"א מרחב שרון, מסר לוואלה! חדשות, כי "התקבלה קריאה באזור ארבע וחצי על התנגשות בין רכבת ורכב פרט. יצאנו בכוחות גדולים מאוד. אני הגעתי ראשון למקום. התחלתי בסריקות אחר הרכב הפוגע. מכיוון שלא הייתה נגישות למקום, טיפסתי על הגדר וראיתי חלק אחד של הרכב. במרחק כמה מטרים גילינו עוד חלק. הרכבת ירדה מהפסים ונוסעת אחת מבוגרת נפצעה וקיבלה טיפול במקום. הסריקות עוד נמשכות. עדיין לא נמצא שום זכר לנהג הרכב או לנוסעים".

לפני ארבע שנים אירעה תאונה קטלנית סמוך לתחנת הרכבת בית יהושע. רכבת נוסעים שיצאה מנמל התעופה בן גוריון לכיוון עכו התנגשה בטנדר שנתקע על מפגש מסילת החוף עם כביש 553. חמישה מנוסעי הרכבת נהרגו ויותר מ-80 נפצעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully