וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסו לרצוח מאבטחים במזרח ירושלים

גלעד גרוסמן

23.6.2010 / 10:24

שלושה תושבי שכונת ג'בל מוכבר מואשמים כי ירו לעבר רכב המאבטחים המלווה את היהודים המתגוררים בבית יהונתן בשכונת סילוואן בי-ם. כתוצאה מהירי נפצע מאבטח ברגלו

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגשו הבוקר (רביעי) כתבי אישום נגד שלושה צעירים משכונת ג'בל מוכבר בעיר בגין ניסיון רצח של מאבטחים. הנאשמים הם כעיד ומוסא פטאפטה, אחים בני 26 ו-24, ועיסא עבאסי, בן 25. לפי כתב האישום, בחודש בפברואר הם ירו לעבר ג'יפ שליווה את התושבים היהודים בבית יהונתן בסילוואן וניסו לגרום למותם של המאבטחים.

בכתבי האישום, שהוגשו באמצעות עו"ד דניאל ויטמן מפרקליטות מחוז ירושלים, נטען כי כעיד ועיסא באקדחים שהוחבאו בביתם של האחים, ונסעו לכיוון הר "שרם אל-שייח'" הסמוך למסלול הנסיעה המשוער של הג'יפ. כעיד ועיסא ירדו מן הרכב, התמקמו סמוך לכניסה למסגד עין אל-לוזה והמתינו במשך כשעה להגעת ג'יפ הליווי. הנאשם השלישי מוסא נשאר בקרבת מקום כתצפיתן.

לאחר כשעה, נאמר בכתב באישום, כשחלף ג'יפ הליווי בסמוך אליהם, שלפו השניים את אקדחיהם, ועיסא ירה 11 כדורים לעבר רכב הליווי. עוד נטען כי כעיד ניסה לירות אף הוא, אולם נכשל בשל מעצור שהיה באקדחו. כתוצאה מהירי חדרו מספר כדורים אל הג'יפ, ואחד המאבטחים שישב בו נפצע ברגלו.

מוסא ועיסא נאשמים גם בעבירה של חבלה חמורה בכוונה מחמירה, לאחר שבאפריל הם השליכו בקבוקי תבערה לעבר כלי רכב של מג"ב בסילוואן. לטענת הפרקליטות, השניים מילאו בקבוקי מיץ בבנזין ובבד, והשליכו אותם לכיוון הג'יפים. באחת ההזדמנויות פגע בקבוק התבערה בג'יפ מג"ב וכתוצאה מכך זה התלקח. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השלושה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully