וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל השרב: שריפות בגולן ובגבול עם ירדן

עידן אבני, רמי שני וקובי מנדל

22.6.2010 / 18:17

גל החום הקיצוני שפקד את הארץ ממשיך לגבות מחיר כבד. צוותי כיבוי מנסים להשתלט על שריפה שפרצה סמוך לקיבוץ מעוז חיים בגבול ישראל-ירדן וכן על שריפות ברמת הגולן ובקריית גת

תאגיד כאן

מזג האוויר השרבי ממשיך לגרום לשריפות ברחבי הארץ. שריפה פרצה הערב (שלישי) בשטח ממוקש סמוך לאל רום ברמת הגולן, וצוותי כיבוי מנסים למנוע את התפשטותה. במקביל, משתוללת שריפה ביער המלאכים ליד קריית גת. כוחות כיבוי, בסיוע מטוסים, פועלים במקום כדי להשתלט על האש. צוותי כיבוי גם עדיין מנסים להשתלט על השריפה שפרצה סמוך לקיבוץ מעוז חיים בגבול ישראל-ירדן. השריפה התפשטה לשני צדי הגבול.

מוקדם יותר הצליחו כבאי הגליל המערבי להשיג שליטה בכל שלוש הדליקות שהשתוללו באזור. השריפה בהר עצמון כילתה כ-1000 דונמים של חורש טבעי. בשריפות שהיו בשמורת מירון סמוך לבית ג'אן ובין הישובים כישור ותובל, עלו באש עשרות דונמים.

בצהריים נפצעו שני בני אדם באורח בינוני מכוויות בשריפת חורש גדולה שהשתוללה בהר עצמון שבגליל המערבי. הם פונו לבית החולים רמב"ם בחיפה. שני הפצועים הם תושבי מושב יודפת בשנות ה-30 לחייהם, שפעלו לסייע לכבאים לכבות את השריפה. השניים היו רכובים על טרקטורון ונאלצו לחלץ עצמם מן הלהבות. מרמב"ם נמסר כי השניים הגיעו לבית החולים כשהם בהכרה וסובלים מכוויות בדרגות שתיים ושלוש. במקום השריפה פעלו חמישה מטוסי ריסוס בשל דרכי הגישה הקשות. במקביל גם הוזעקו שלושה צוותי כיבוי משירותי הכיבוי של הגליל המערבי ויזרעאל. משירותי הכיבוי נמסר שהשריפה לא מסכנת את בתי היישוב עצמון. שריפה נוספת השתוללה בין היישובים כישור לתובל שבגליל המערבי. האש התקרבה לבתי מגורים בכפר דיר אל-אסד ובמקום פעלו צוותי כיבוי בסיוע שני מטוסי ריסוס.

  • עוד באותו נושא:
  • שריפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully