וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה במשפט ראשונטורס: הופסקה חקירת עדה

גלעד גרוסמן

22.6.2010 / 14:27

עדותה של אחת מעדות התביעה המרכזיות במשפט "ראשונטורס" הופסקה לבקשת ההגנה. זאת לאחר שלפרקליטי אולמרט נודע שהוגש לה מסמך הכולל שאלות ותשובות. התביעה: "לא היה ניסיון להנחות העדה"

חקירתה הנגדית של הדר זלצמן, עובדת בראשונטורס ואחת מעדות התביעה המרכזיות במשפט, הופסקה היום (שלישי) לבקשת ההגנה, לאחר שלפרקליטיו של אולמרט נודע כי הפרקליטות הגישה לעדה מסמך של 32 עמודים שכולל שאלות ותשובות, שנערך על ידי הפרקליטות, ומתייחס לנושאים השונים במשפט.

פרקליטתו של אולמרט, עו"ד נוית נגב, ביקשה להפסיק את הדיון, מכיוון שלטענתה החומר משליך על כל העדות. עוד טענה, כי החומר הזה לא הוצג בפני ההגנה. עו"ד אורי קורב מפרקליטות מחוז ירושלים אמר כי מדובר בציטוטים מתוך עדותה של זלצמן במשטרה, וכי השאלות צורפו בטעות למסמך, ולכן לא מדובר בניסיון להנחות את העדה.

בצוות ההגנה זועמים, מכיוון שלטענתם לא מדובר בכל תשובותיה של זלצמן, אלא בחלק מתוך התשובות שנבחר על ידי הפרקליטות, לפי מה שנראה להם לנכון שהיא תענה."אם הפרקליטות כותבת לעד שאלות ותשובת זה אסון. גם אם זה שאלות בנאליות ותשובות מתוך החקירה שלה", אמר פרקליטה של שולה זקן, עו"ד מיכה פטמן. "יש פה סיטואציה, שעדה קיבלה לנגד עיניה תמונת מצב מנחה שיטתית ומגמתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully