וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל או ללכת לחתונה?

יהודה ספרא

22.6.2010 / 7:47

לרונית ולייזי היקרים. היום זה יום חגכם. בעוד שעות ספורות תיכנסו אל מתחת לחופה, שממנה תצאו כבעל ואישה, בזמן שאני אעמוד שם מתרגש, על סף דמעות ונרעד כולי - המשחק של ארגנטינה נגד יוון מתחיל ואני לא יכול לראות את המשחק. בגללכם.

תגידו לי, השתגעתם? מי מתחתן כשיש מונדיאל? נכון, אתם זוג משמיים, אבל מי שובר את הכוס כשלאו מסי מנסה לשבור את קו ההגנה של היריבה?

הרי רק לפני שבוע חגגתי 35 קיצים, וידעתי להשאיר את האישה והילדים בבית בזמן שאספתי כמה חברים, כמה בירות והתייצבתי מול מסך ענק ששידר את הניצחון של ברזיל על צפון קוריאה. מתנות, עוגה, "אוהבים אותך אבא" - הכל טוב ויפה. אבל בואו ניפגש ב?12 ביולי. אגב, מילה טובה בכל זאת לחמותי רחל, שהציעה לכבות את הנרות עם נשיפת בובוזלה.

אל תסתכלו עלי כאילו נפלתי על הראש. כמוני יש עוד המונים שלא מבינים מה כל כך קשה להבין שפעם בארבע שנים, למשך חודש ימים בלבד, יש להניח לנו לנפשנו. אנחנו לא דורשים הרבה, אפילו לא כרטיסי טיסה. נהיה מרוצים ממסך טלוויזיה הגון, שתייה קרה ושקט. את הרעש אנחנו נייצר כשניו זילנד תשווה בדקה האחרונה מול סלובקיה.

נא לא לזלזל ולצעוק "ברברים". המונדיאל זה לא עוד טורניר כדורגל, אלא אירוע איכותי שמעביר מסר חינוכי של אחדות (כולם שונאים את גרמניה), אמונה (אני חוזר בתשובה אם ברזיל לוקחת את הגביע) וסבלנות (חכו, חכו ותראו מה אני עושה לשופט שהרחיק שלשום את קאקה).

ההבטחה של חנה הגננת

ורק אל תשאלו אותי עכשיו שאלות מיותרות. יש לי לו"ז צפוף להיום, ואני צריך להספיק ים דברים עד שמתחיל הקרב בין מקסיקו לאורוגוואי ב?14:30. אפילו הארכתי את היום של שילה הקטן בגן מ?13:30 ל?17:00.

וזה לא שאני לא נהנה לבלות זמן איכות איתו ועם תומר, אבל אשתי חוזרת מהעבודה רק אחר הצהריים, וחנה הגננת הבטיחה לתת לו, בניגוד לי, יחס ומשהו לאכול.

ולא, אל תמהרו להרים טלפון ליצחק קדמן - אני אוהב את הילדים שלי, ועובדה שתומר זוכה לראות איתי כל משחק. נכון שבגיל 4 הוא מעדיף ללמוד אנגלית עם "דורה החוקרת", אבל משחק של אנגליה נגד ארה"ב כבר לא נחשב?

מה גם שבניגוד למה שאתם חושבים, המונדיאל גם תורם להתפתחות הילד בעוד תחומים. בעשרת הימים האחרונים הוא הכיר צבעים חדשים כמו ירוק אוסטרלי, כחול איטלקי ואדום. אדום? מה קרה לך, שופט, הוא בקושי נגע בו.

ועוד משהו לפני שאני שוכח. סבתא פנינה המדהימה, אני יודע שאת קוראת את כל הטורים שלי, ולכן, מכאן, אני מאחל לך, בהקדמה של 24 שעות - יום הולדת 81 שמח.

אני אוהב אותך ומצטער, פשוט מחר יש ארבעה משחקים, כך שיהיה לי קשה למצוא זמן, ולו לשיחת ברכה בטלפון. נשיקות.

ולסיום, אני חוזר לרונית ולייזי המיוחדים. את החתונה שלכם לא אפספס, אבל אם אפשר לארגן איזה מסך 70 אינץ' באולם, זה יהיה ממש נחמד מצידכם. תנו לי תשובה בהקדם, כי אני בדיוק רושם לכם את הצ'ק.

  • עוד באותו נושא:
  • מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully