וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ נתניהו ייפגש עם סבו של גלעד שליט

פנחס וולף

21.6.2010 / 0:01

לאחר שעדכן לפני שבוע את הוריו של גלעד שליט במצב המו"מ לשחרור בנם, ייפגש ראש הממשלה גם עם סבו של החייל החטוף. נעם שליט: "כבר ארבע שנים שלא קורה כלום"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ייפגש היום (שלישי) לפגישת עדכון שנקבעה מראש עם צבי שליט, סבו של החייל החטוף גלעד שליט. זאת לאחר שלפני כשבוע קיים נתניהו פגישת עדכון עם ההורים נעם ואביבה.

במהלך דיון שהתקיים אתמול בכנסת במעמד הקמת השדולה למען השבתו של החייל החטוף גלעד שליט, תקף נעם שליט את נתניהו ואת ההחלטה להקל על הסגר בעזה. "אתמול אושרו הקלות לעזה. היכן גלעד במשוואה הזאת? שתי ממשלות כשלו בהשבת גלעד. בעניין הזה אין הצלחות חלקיות, רק מבחן התוצאה".

שליט הוסיף כי "מנסים ליצור כאן רושם כאילו כל האסטרטגיה הביטחונית עומדת על כתפיו של גלעד, כאילו אין לנו זרועות ביטחון שיכולות להתמודד עם כמה עשרות מחבלים שישוחררו. כבר ארבע שנים שלא קורה כלום. אני שואל האם זה הגיוני וסביר? האם אלה הנורמות שמנחות את מדינת ישראל".

בדיון שהתקיים קודם לכן בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, התייחס נתניהו למשא ומתן בנושא שחרורו של שליט. לדבריו, "צריך לזכור שבסופו של דבר האחריות שלי היא גם להחזיר את גלעד, וגם לדאוג לביטחון ישראל. הניסיון מלמד שמשוחררי העסקאות הקודמות רצחו הרבה ישראלים. רק לאחרונה אחד ממשוחררי עסקת טננבאום היה מעורב ברצח הרב מאיר אבשלום חי. התשובה שלנו למתווך הגרמני הייתה ממוקדת בעניין הזה. אנחנו מחפשים כל הזמן דרכים נוספות להחזיר את גלעד הביתה בריא ושלם".

עדכון ראשון: 23:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully