וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיעה בחינם? שתי תינוקות נולדו במוניות

אריאל נוי

21.6.2010 / 14:58

במהלך משמרת אחת, יילד צוות מד"א איילון שתי תינוקות בזמן שהאימהות פונו לבית החולים במונית. האם התינוקות יזכו לנסיעה בחינם לכל החיים? עדיין לא ברור

ביום אחד יילד צוות מד"א שתי תינוקות במונית. ביום רביעי שעבר התקבלה במוקד מד"א איילון קריאה מנהג מונית שסיפר למוקדן כי ברכבו נמצאת אישה בחודש התשיעי להריונה, כשהיא כורעת ללדת. ריקי קרפלס, פרמדיקית מד"א שיצאה עם ניידת טיפול נמרץ אל המונית, שחנתה בשולי כביש 443.

קרפלס וחבריה יילדו את התינוקת ופינו אותה ואת אמה לבית החולים "ביקור חולים" בירושלים.

לא עברו כמה דקות, וכשהניידת פנתה לרחוב הנביאים בירושלים, קרפלס הופתעה לשמוע ברשת הקשר קריאה נוספת של נהג מונית, שסיפר כי גם ברכבו נוסעת אישה הכורעת ללדת. הפרמדיקית לא היססה לרגע, והורתה לנהג האמבולנס להגיע כמה שיותר מהר אל האישה. מיילדת מ"ביקור חולים" שהספיקה להגיע אל האישה, עזרה לצוות מד"א ליילד אותה, ודקות ספורות לאחר מכן הגיחה פעוטה נוספת לאוויר העולם.

ריקי קרפלס מסרה לוואלה! חדשות, זו לא הפעם הראשונה שצוות הנט"ן מיילד אישה בדרך לבית החולים, אבל עדיין זה תמיד מרגש. קרפלס, לה שני בנים, הוסיפה כי "לא התרגשתי מעצם העובדה שיילדתי אלא מהעניין שזה שתי בנות. היה לי מאד מרגש להחזיק אותן והרגשתי מוזר מאד שיילדתי אותם בדרך במונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully