וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ זועבי נגד ח"כ שאמה: "הוא פגע בכבודי"

21.6.2010 / 14:06

ח"כ זועבי התלוננה בוועדת האתיקה על כך שח"כ כרמל שאמה שניהל את הדיון על המשט לעזה במליאת הכנסת, נהג בחוסר אובייקטיביות ופגע בכבודה. שאמה בתגובה: "זועבי חצופה"

הדי הדיון הסוער במליאת הכנסת בנושא המשט לעזה עדיין לא שקטו: ח"כ חנין זועבי (בל"ד), שעוררה את זעמם של חברי הכנסת בעקבות השתתפותה במשט, הגישה תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת נגד סגן יו"ר הכנסת ח"כ כרמל שאמה (ליכוד), שניהל את הישיבה.

במכתב שהפנתה ליו"ר ועדת האתיקה ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה) כתבה זועבי, כי "ח"כ שאמה חרג ממנהגם של סגני היושב ראש, והתבטא בחומרה, בחוסר אובייקטיביות ובחוסר ממלכתיות כשאמר: 'אם זה היה תלוי בי, היא לא היתה מדברת. מגיע לה לפי התקנון'. אין ספק כי דבריו חורגים מכללי האתיקה וההתנהגות החלים על חברי הכנסת, כל שכן סגן יו"ר שמנהל את הישיבה. בהתבטאות זו, במקום לשמור על זכותי לדבר הוא תרם להתלהמות הדיון המשולח רסן נגדי, ופגע בכבודי".

ח"כ שאמה מסר בתגובה, כי "הגברת זועבי שפועלת במוצהר ובמכוון כנגד מדינת ישראל ומייצגת ארגוני טרור, משתמשת בבמה של כנסת ישראל כנגד מדינת ישראל. כל העולם צפה וראה שעלה לי בבריאות לקיים את הוראות תקנון הכנסת. אך מסתבר שגברת חנין זועבי היא לא רק גיס חמישי וטרוריסטית קטנה אלא גם חצופה. אוזלת היד של כל הרשויות כנגדה מובילה אותה להגיש תלונות הזויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully