וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו תלמידי ישיבה שאיימו לפגוע בח"כ טיבי

איילה חננאל ופנחס וולף

21.6.2010 / 13:33

שני התלמידים בני ה-18 חשודים כי התקשרו לטלפון הנייד של ח"כ אחמד טיבי ואיימו כי "ימיו ספורים". לשכת טיבי: "נמשיך לנקוט באמצעי זהירות, לאור התגברות האיומים"

המשטרה עצרה היום (שני) שני תלמידי ישיבה מאור יהודה, בני 18, בחשד שאיימו לפגוע בחבר הכנסת אחמד טיבי (רע"מ תע"ל). מהחקירה עולה כי השניים התקשרו לפני כשבועיים לטלפון הנייד של ח"כ טיבי ואמרו לו: "ימיך ספורים, אם נרצח ראש ממשלה בישראל, אז מה זה לרצוח אחד כמוך?". משטרת מרחב מוריה פתחה בחקירת האיומים בעקבות תלונה שהגיש קצין הכנסת. על פי החשד, שני תלמידי הישיבה, שהודו במעשיהם במהלך החקירה, התקשרו לטלפון הפרטי של ח"כ טיבי מספר רב של פעמים, ואיימו עליו.

במשטרה חושדים כי תלמידי ישיבה נוספים לקחו חלק במעשים ואמרו כי צפויים מעצרים נוספים. כמו כן, בכוונת המשטרה לבקש את שחרורם בתנאים מגבילים של שני החשודים.

מלשכתו של חבר הכנסת טיבי נמסר בתגובה למעצר כי "הנושא נמצא בחקירת המשטרה ואין לנו מה להוסיף על כך. יחד עם זאת, נמשיך לנקוט באמצעי זהירות, לאור התגברות האיומים".

ללשכתו של חכ" טיבי הגיע לאחרונה אף מכתב "פולסא דנורא" הכתוב בשפה האנגלית מארגון המכונה "The pulsa di Nura". בין היתר נכתב שם כי "בשל עמדותיך המורעלות נגד ישראל והציונות, הוציאה הנהלת הארגון פולסא דנורא נגדך. נשארו לך 180 יום לחיות. מותך יהיה פתאומי ואכזרי, מלווה בסבל רב. זה הזמן שתכין צוואתך".

טיבי מסר בתגובה למכתב כי "ההסתה של חברי כנסת מימין היא הסיבה לאיומים, וחברי הכנסת מימין יישאו באחריות לפגיעה בי או במי מעמיתיי חברי הכנסת הערבים".

  • עוד באותו נושא:
  • אחמד טיבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully