וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בדירת משפחת אייל היתה דליפת גז

ורד כהן ברזילי

14.1.2002 / 12:29

במהלך נתיחת הגופות במכון לרפואה משפטית נמצא בגופות גז מסוג חד תחמוצת הפחמן; השוטרים: מערכת ההסקה המרכזית פעלה כשנכנסו לדירה; נמרוד, דליה ואסף יובאו היום למנוחות

נמשכת חקירת מותם של בני משפחת אייל שנמצאו במוצאי שבת כשהם מתים בדירתם ברמת אביב ג'. חוקרי המשטרה בודקים כעת חשד, לפיו בדירת המשפחה היתה דליפת גז. שלושת בני המשפחה, ההורים נמרוד ודליה, ובנם אסף, יובאו היום למנוחות.

האפשרות הועלתה בעקבות נתיחת הגופות במכון לרפואה משפטית באבו כביר, וכן בעקבות ממצאים שנמצאו בדירה. בבית המשפחה פועלת מערכת חימום מרכזית הפועלת על ידי גז, ובעת שהשוטרים הגיעו לדירה לאחר מציאת הגופות, המערכת פעלה. בקול ישראל דווח, כי במכון לרפואה משפטית מצאו בגופות גז מסוג חד תחמוצת הפחמן. במשטרה ממתינים לתשובות סופיות בעניין מהמכון לרפואה משפטית.

קודם לכן עלה החשד כי בני המשפחה התאבדו מנטילת כדורים מורעלים. תוצאות הבדיקות לגילוי רעלים, הבדיקות הטוקסיקולוגיות, יתבררו בתוך כשבועיים. בדיקות אלו יבהירו, בין היתר, כי בני המשפחה מתו מנטילת יתר של תרופות.

חשד להתאבדות

גופותיהם של נמרוד אייל, ארכיטקט בן 56, ד"ר דליה אייל, בת 52, שעבדה בבית החולים "איכילוב" בתל אביב כמנהלת המוקד הרפואי של קופת חולים, ובנם אסף, סטודנט למשפטים במכללת רמת גן בן 24, נמצאו בדירתם בתל אביב. קרוב משפחתם החליט להגיע לדירתם ברחוב גרונר 13 ברמת אביב ג', לאחר שלא הצליח ליצור עמם קשר. הוא גילה שהדלת נעולה.

על שלוש הגופות לא נמצאו סימני אלימות, וההערכה הגוברת במשטרה, היא שמדובר בהתאבדות של השלושה, כנראה כבר במהלך יום שישי. המשטרה לא הצליחה מהן הסיבות להתאבדות, והאם השלושה התאבדו ביחד או שהבן שם קץ לחייו בנפרד מהוריו.

בני המשפחה לא ידעו לספר לחוקרי המשטרה מה יכול היה להיות הגורם לכך שהשלושה יהיו מעוניינים להתאבד. אחד מחברי המשפחה ציין, כי לבני הזוג היו תוכניות עתידיות מסודרות והם אף קבעו באותו ערב להיפגש עם חברים בבית קפה. "הרעלה רפואית", ניסה לשער את סיבת המוות. גם לשכנים לא היה מידע שיוכל לשפוך אור על המקרה. אחד מהם, דורון אהרוני, הגר עמם באותו בניין ומכירם זה 20 שנה, אמר, שלא מדובר באנשים שיתאבדו.

ככל הידוע עד כה, לא סבלו בני הזוג ממחלות כרוניות. כמו כן, אף אחד מהשלושה לא השאיר מכתב שיכול להסביר את מניעי המעשה. תת ניצב בר לב אמר כי "על פניו אין סיבה שניתן להעלות על הדעת שתגרום להתאבדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully