וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה בצפון שמתה מהתקף לב קיבלה מכתב פיטורים

גיל סימה

21.6.2010 / 13:00

מורה לרוסית מהצפון מתה בתחילת השנה מהתקף לב. זה לא מנע ממזכירת מנהל ביה"ס להכין מכתב המודיע על פיטוריה. מורה בביה"ס: "עוד מעט היו מזמנים אותה לשימוע בפני ארגון המורים"

מנהל בית ספר תיכון באזור העמקים נדהם לגלות בתיבת הדואר של בית הספר מכתב בנושא הפסקת עבודתה של מורה בתיכון. תדהמתו נבעה בגלל העובדה שהמורה מתה מהתקף לב עשרה חודשים קודם לכן.

המורה אשר לימדה את השפה הרוסית, כבר יצאה לפנסיה, אולם לפני מספר שנים שבה לבית הספר וחזרה ללמד את השפה. לטענת מורים שעבדו עימה, מדובר היה במורה בעלת מוטיבציה גבוהה למקצוע, וכן נראה היה שכוחה עדיין במותניה.

את הידיעה על מותה של המורה שמע צוות בית הספר מעט לאחר תחילת שנת הלימודים הנוכחית. "הופתענו מאוד לשמוע, היא הייתה ממש 'ג'אברית'", סיפר אחד מעמיתיה.

במהלך השנה החליטה העמותה המנהלת את בית הספר לסגור את המקום בשל סיבות כלכליות. בין היתר, הוחלט שלקראת שנת הלימודים הבאה יש להעביר את התלמידים לפנימייה חינוכית אחרת ולבחון את האפשרות להעביר את הצוות החינוכי למוסד אחר.

על אף השינוי במצבת כוח האדם של בית הספר, רשומות המוסד, הכוללות את רשימת שמות המורים, לא התעדכנו. כך, לפני כשבועיים, מצא מנהל המוסד מכתב על שולחנו שהיה מיועד לאותה מורה ממנה נפרד רק בתחילת השנה בנסיבות מצערות.

אל שולחן המנהל הגיעו שני מכתבים, כאשר על אחד מהם נכתבה הכותרת: "הנדון: הפסקת עבודה". מספר ימים לאחר מכן נשלח מכתב נוסף לאותה מורה אשר מבשר לה על סיום עבודתה כתוצאה מסגירת בית הספר. מכתבים אלו, אשר נשלחו לכלל המורים בבית הספר, הפתיעו את המנהל אשר לא השתהה לרגע וזרק אותם לפח האשפה.

"זה היה מאוד לא נעים לשמוע את זה. עוד מעט והיו מזמנים אותה לשימוע בפני ארגון המורים", אמר אחד המורים בבית הספר. בשיחה עם וואלה! חדשות סיפר המנהל כי מדובר בטעות טכנית אשר נעשתה בתום לב. "המזכירה שרשמה את זה (את המכתב- ג.ס) השתמשה ברשומות של שנה שעברה. מיד כשראיתי את המכתב השמדתי אותו", אמר. ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי הם "מצטערים על התקלה ומקבלים את עמדת מנהל בית הספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully