וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשישה נשדדה בחיפה, קשיש נשדד בכפר תבור

קובי מנדל ועידן אבני

21.6.2010 / 0:06

תושב אזור העמקים נעצר בחשד ששדד קשישה בחיפה. הוא נעצר לאחר שעוברי אורח הבחינו בו חוטף את תיקה וסייעו למשטרה ללכוד אותו. מוקדם יותר 4 רעולי פנים שדדו קשיש בביתו בכפר תבור

קשישה כבת 70 נשדדה אמש (ראשון) ברחוב נורדאו בחיפה בידי תושב אזור העמקים בן 38. הוא הגיח מאחוריה וחטף את תיקה אשר הכיל סכום כסף קטן. עוברי אורח שהבחינו במעשה רדפו אחריו וסייעו למשטרה ללכוד אותו. החשוד נעצר כשברשותו הרכוש הגנוב. מחר המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

מוקדם יותר נשדד קשיש בן 88 בידי ארבעה רעולי פנים בביתו בכפר תבור. מחקירה ראשונית עולה כי לאחר שהקשיש פתח את הדלת, נכנסו השודדים פנימה, היכו אותו ונמלטו מהמקום לאחר שגנבו סכום כסף לא ידוע. כתוצאה מהשוד נחבל הקשיש בראשו ופונה לבית החולים העמק במצב קל-בינוני כשהוא סובל מחבלת ראש.

השודדים נמלטו מהמקום ברכב ובסריקות שערכו השוטרים נמצא הרכב. לפנות בוקר נעצרו שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם תושבי הכפר נוג'ידאת בחשד לביצוע השוד ומהמשטרה נמסר כי מעורבים נוספים בשוד יעצרו בהמשך. הקשיש סיפר לוואלה! חדשות כי "פתחתי את הדלת והם פשוט דחפו אותי לרצפה. מעבר לכך אני לא זוכר".


עדכון ראשון - 22:06 20.6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully