וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחף את גרושתו במדרגות ונשלח ל-4 שנות מאסר

רמי שני

20.6.2010 / 11:53

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר ארבע שנות מאסר על תושב העיר אלירז פרץ שדחף את רעייתו לשעבר במדרגות וגרם לה לחבלות. השופט: "יש בענישה כדי להעלות מודעות בקרב נשים שחיות בצל הסכנה"

עונש של ארבע שנות מאסר בפועל, שנת מאסר על תנאי למשך שלוש שנים ותשלום פיצויים בהיקף של 30 אלף שקלים נגזר היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע על אליעז פרץ, תושב העיר שהורשע בגרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות לאישתו לשעבר. פרץ הגיע לפני כשנה לביתה של רעייתו לשעבר ובמהלך ויכוח שפרץ ביניהם דחף אותה. האישה נפלה במדרגות, בעודה נושאת את בנם הפעוט, ושברה את רגלה.

במהלך המשפט טען פרץ כי האישה היא זו שדחפה אותו. השופט נתן זלוצובר התייחס היום למעשים שיוחסו לגבר בחומרה רבה. "פרץ משך בשערותיה של המתלוננת ואחר ברח מהמקום בלא שהזעיק עזרה והותיר את המתלוננת נאנקת מכאבים ושכובה על המדרגות. הוא ניהל משפט ודבק בגרסה שקרית לפיה אם המתלוננת דחפה אותו והוא מעד על המתלוננת, בכך הוא אילץ את המתלוננת ואמה להעיד בבית המשפט", כתב השופט בהחלטתו. עוד ציין השופט כי לפרץ עבר פלילי הכולל שבע הרשעות קודמות בעבירות אלימות ואיומים.

"איני מתרשם כי הודאת הנאשם עתה בעובדות כתב האישום היא כנה", כתב השופט. "אלא היא נובעת מתוך חששו של הנאשם וידיעתו כי הוא ביצע מעשה חמור אשר בגינו הוא צפוי לעונש כבד. הנאשם הוכיח בהתנהגותו שהוא מסוכן ועל כן יש להרחיקו מהחברה לתקופה ארוכה". השופט הוסיף כי "המתלוננת וילדיה זכאים לחיים שלווים ותוצאה זו תושג רק בהשתת מאסר משמעותי. במקרים אלה יש בענישה הולמת חשיבות רבה הן לשם הרתעת העבריינים הפוטנציאליים והן להעלאת המודעות בקרב הנשים שחיות בצל הסכנה היומיומית האורבת להן ממש בביתם, כי זכאיות הן לחיים שלווים ופנייתן לרשויות לא מביאה עימה תוצאות".

  • עוד באותו נושא:
  • חבלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully