וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק הליכוד יכול? הפעיל החליק - המפלגה תשלם

גלעד גרוסמן

21.6.2010 / 0:15

מפלגת הליכוד ומרכז הירידים חויבו לשלם כ-43 אלף שקלים לפעיל שהחליק על קליפת פרי, נפל ונפצע. הפעיל טען כי הפציעה נגרמה מכיוון שהנתבעים העסיקו עובדי ניקיון לא מיומנים

בית משפט השלום בנתניה פסק היום (ראשון) במסגרת הסדר פשרה, כי מפלגת הליכוד ומרכז הירידים, ישלמו פיצויים בסך של כ-43 אלף שקלים לפעיל הליכוד יצחק בן גד. הפעיל תבע באמצעות עו"ד ענת קאופמן ממשרד לוי-קאופמן את מרכז הירידים ואת מפלגת הליכוד, לאחר שהחליק על קליפת פרי, נפל ונפצע במהלך כינוס של המפלגה.

לטענת בן גד, התאונה נגרמה עקב רשלנות של מרכז הירידים ושל הליכוד שלא דאגו לניקיון המקום. לדבריו, עקב הלכלוך הרב שהיה במקום הכנס, לא הבחין בפרי והחליק. הוא נפל ואיבד את הכרתו. בתחילה סבר בן גד, לטענתו, כי כאביו יחלפו אך משהחמירו פנה לבית חולים "מאיר" בכפר סבא, שם קיבל טיפול רפואי ראשוני. לאחר שעבר סדרת בדיקות וצילומים, אובחן כי הוא סובל משבר ברגל ימין, כאבים, נפיחות ורגישות סביב קרסול ימין.

בן גד טען כי על המפלגה ועל הנהלת מרכז הירידים היתה מוטלת האחריות לדאוג לניקיון האולם שבו נערך הכינוס. עוד טען כי הן העסיקו עובדים לא מיומנים מכיוון שהעדיפו את האינטרסים העסקיים שלהן על פני בטיחות הציבור. לדבריו, הפציעה גרמה לו לאבדן כשירות עבודה ולהפסדים כספיים ולכן הוא דרש את הפיצויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully