וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דקר למוות את אשתו כי רצתה להתגרש

20.6.2010 / 10:02

שחר רוזינקין-חבני מנתניה מואשם כי דקר את רעייתו 12 פעמים והרגה לאחר שלא השלים עם רצונה להיפרד ממנו. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לעצור אותו עד תום ההליכים

לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד שחר רוזינקין-חבני, בן 39 מנתניה, בגין רצח אשתו אניה בתחילת החודש. לפי כתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין אליאנא דניאלי מפרקליטות מחוז המרכז, רוזינקין-חבני ביצע את המעשה מפני שרעייתו הביעה את רצונה להתגרש ממנו. עוד עולה כי הבעל התייחס כלפי אשתו באלימות ובאוססיביות ולכן רצתה להיפרד ממנו.

בנוסף עולה מכתב האישום כי הבעל לא השלים עם רצונה ולפני חודש איים לרצוח אותה אם תתלונן נגדו במשטרה. בשל חששה ממנו, לא התלוננה האישה למרות בקשות המשטרה שתעשה כן. חבני נעצר ונחקר בחשד לאיומים ושוחרר בערבות לאחר שהתחייב לא ליצור קשר עם אשתו ולא להיכנס לנתניה. למרות זאת המשיך להגיע לבית האישה, לאיים עליה ולהכות אותה. בסוף החודש שעבר החליט לרצוח אותה. הוא הצטייד בסכין מטבח בעלת להב גדול אותה עטף במגבת, הציג אותה בפני אמו ואחותו ואמר כי ירצח את אשתו.

בשניים ביוני יצא לבית האישה וכאשר הגיע למקום, ראה שטכנאי התקנות שוהה במקום, ולכן הסתיר את הסכין במקלט. כשהטכנאי יצא עלה רוזינקין-חבני למעלה, דקר את האישה 12 פעמים בחדר המדרגות והרגה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את רוזינקין-חבני עד תום ההליכים. "המשיב לא השלים עם רצונה של אשתו להתגרש ממנו ופעל באובססיביות ובאלימות על מנת להחזירה אליו. משהבין כי אשתו אינה מעוניינת לחזור אליו וכי רצונה בפרידה סופית, גמלה בליבו ההחלטה להורגה והוא אף הודיע על כך לבני משפחתו", נכתב בבקשת המעצר. עוד נכתב כי "ניסיונות בני משפחתו ומגבלות שהוטלו על המשיב על ידי המשטרה לא הצליחו להניא אותו מביצוע הרצח. ברור כי שחרורו יהווה סכנה לציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully