וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להטביע חותם על עזה

צביקה פוגל

20.6.2010 / 8:11

המשט מלבנון יאפשר לישראל להוריד את הכפפות מהידיים ולטפל בטרוריסטים על הסיפון כפי שכל מדינה חפצת חיים מחויבת לעשות. צביקה פוגל רואה את ההזדמנות במשט החדש בדרך לעזה

חלון ההזדמנויות לשינוי ולעיצוב המציאות הביטחונית, הנתונה כיום בידי מנהיגים אסלאמים קיצוניים, עשוי להיפתח בפני ישראל בימים הקרובים. "משט שלום" איראני אליו יצטרפו ככל הנראה, אוניות מופעלות חיזבאללה, יעשו דרכן לרצועת עזה. מה יכול להיות אטרקטיבי יותר מצרוף אויבים שכזה, ציר הרשע בכבודו ובעצמו נכנס למטווח.

הפעם לשם שינוי אין צורך להשתלט על הספינות, צריך לתת להן להיכנס לתחומי הנמל ולהטביע אותן. ההישג יהיה רב משמעות ורב תועלת לכל הצדדים. פעולה כנגד איראן וחיזבאללה תחשב לגיטימית בעיני העולם כולו. הנמל יחסם ומשטים נוספים כבר לא יקבעו יעדן לשם ויאלצו לפרוק את תרומתן ההומנית בנמל אשדוד שיזכה למעט עדנה. מי יודע, אולי בעוד מספר שנים יהפוך אתר ההטבעה לגן עדן לאלפי צוללנים שיציפו את רצועת עזה ויעשירו את קופת התיירות של החמאס.

משרד ההסברה צריך להיכנס לפעולה כבר אתמול. לא עוד תירוצים ובכיינות. העדויות מספינת המרורים הטורקית הם הבסיס למתקפה ההסברתית. האיסלאם הקיצוני הטרוריסטי תופס טרמפ על תמימות ארגוני השלום וזכוכיות אדם, זה המסר. למדינת ישראל בפרט ולעולם המערבי בכלל אסור לאפשר את הרחבת בסיסי הטרור ברצועת עזה, אסור לתת לטרור מדינה, זה האיום אתו אמור היה העולם צריך להתמודד ביחד. ישראל, כמו אז בשנת 1981 במבצע "אופרה" בעיראק, תעשה בשביל העולם את העבודה המלוכלכת. העולם המערבי צריך לדעת להוקיר את מה שעשתה ישראל. מלחמת המפרץ הראשונה בשנת 1991 ומלחמת המפרץ השנייה בשנת 2003, היו נראות אחרת אילו הייתה לעיראק יכולת אטומית שחוסלה ע"י ישראל.

החזק ישרוד?

נכון, הטבעת ספינות איראניות ו"לבנוניות" עלול לגרות את אחמדיניג'אד ונאסראללה למעשים קיצוניים, אך לאור הזגזג האמריקני והאין אונות האירופית, מישהו צריך להחזיר את השפיות לאזור. הקצנתה של תורכיה, היא התשובה הטובה ביותר לכל מי שחושב כי השקט ישרור באזורנו רק בדברי נועם, מחוות והתרפסות. זו אותה תורכיה שדיווחה לנו לאחרונה כי חיסלה מאה מורדים כורדים, בסיוע מודיעין אחריקני, כחלק מזכותה להגן על עצמה. המנהיגות המערבית אובדת עצות לנוכח הג'יהאד. כל המנהיגים מנסים להימנע ממלחמות ומפגינים חולשה בניסיונם לכפות סדר עולמי. החולשה הזו מנוצלת מדי יום ע"י ארגוני טרור ומנהיגים דתיים קיצוניים. אם לא נוכיח נחישות בזכות לחיות בעולם חופשי ולא נהיה נכונים להלחם על זכות זו, כדאי להתחיל לשפץ ולהכין את "אקסודוס" ליציאה מאשדוד חזרה לאירופה.

מדינת ישראל הוכיחה, יותר מכל מדינה אחרת בעולם המערבי, כי היא נכונה לשלם מחיר כבד כדי להגיע לשלום. וויתרנו על סיני, יצאנו מלבנון, פינינו את רצועת עזה, הבענו נכונות להגיע לפשרה ביהודה ובשומרון, אך התיאבון של האסלאמי הקיצוני שמוביל גם את המנהיגות הפלסטינית לא יודע שובע.. הגיע הזמן לשנות את המשוואה של החזק שמוותר. זו העת לדרוש ולכפות את זכותו של החזק, גם אם נדרש שימוש בכוח לשם כך. איראן, חיזבאללה ועכשיו גם תורכיה משוכנעות כי אין בנו את אותה רוח הישרדות שכה אפיינה אותנו בעבר. המשט האיראני הוא ההזדמנות שלנו לייצר מציאות חדשה ולהטביע, תרתי משמע, את חותמנו על הסגר בפרט ועל זכותנו לחיות פה בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully