וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ילדים מהיישוב אלעד נפצעו ופונו לביה"ח

אריאל נוי

19.6.2010 / 22:07

ילד בן שנה נכווה ממים רותחים ביישוב אלעד, כונני איחוד הצלה שהגיעו לטפל בו הוזעקו לטפל גם בילדה שכנה שנפלה ונפגעה באורח קשה בראשה

כונני איחוד הצלה ביישוב החרדי אלעד נתקלו הערב (שבת) בשני מקרים שונים בהם היו מעורבים ילדים קטנים. בשעות הערב התקבלו במקביל שני דיווחים על מקרים דחופים ביישוב. ראשית קיבלו הכוננים קריאה על ילד בן שנה הסובל מכוויות קשות לאחר שנכווה ממים רותחים, ובעוד הם מטפלים בדיווח התקבלה קריאה נוספת על ילדה צעירה המתגוררת באותו רחוב, שנפלה מגובה והיא מחוסרת הכרה.

כאשר הגיעו הכוננים לרחוב בו אירעו המקרים, פנו לטפל בילד הצעיר, אשר התברר כי כוויותיו אינן חמורות כפי שדווח, והוא פונה לבית החולים שניידר. במקביל המשיכו אנשי "איחוד הצלה" לעבר הבניין השכן שם מתגוררת הילדה.

אביה של הילדה החזיק אותה בידיו והוציא אותה אל מחוץ לבניין שם טיפלו, הנשימו אותה וייצבו את מצבה. היא פונתה לבית החולים בילינסון במצב קשה, כשהיא סובלת מפגיעת ראש.

אחד החובשים שנכח באירועים סיפר לוואלה! חדשות כי "הילדה נפלה מגובה מטר בלבד לדברי ההורים. הם אומרים כי היא נפלה מהמיטה והם לא מבינים מדוע הגיעה למצב כל כך קשה. במהלך הפינוי היא התחילה לפרכס". מבית החולים נמסר כי נבדק החשד שהילדה נדבקה בווירוס או חיידק לא ברורים אשר גרמו לפירכוסים.

  • עוד באותו נושא:
  • אלעד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully