וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה ליובש? 800 קילוגרם נתפסו בשבועיים

יהושע בריינר

18.6.2010 / 15:11

חיילי גדוד קרקל וכוחות מג"ב גלבוע תפסו בשבועיים האחרונים קרוב ל-800 קילוגרם של סמים, בעיקר מריחואנה. "ללא נוכחות מג"ב בגבול ישראל תהייה בבעייה של חדירת סמים וגורמי טרור"

בפעילות משותפת של גדוד קרקל וכוחות מג"ב ערבה נתפסו הלילה (שישי) שבעה מסתננים שניסו לחדור לישראל ממצרים צפונית להר חריף כשברשותם שקים עם 150 קילוגרמים של מריחואנה. לדברי גורם ביטחוני במהלך השבועיים האחרונים, בעקבות פעילות מודיעינית של מג"ב ופעילות מבצעית של קרקל נתפסו קרוב ל-800 קילוגרמים של סמים בגבול ישראל מצרים. הסמים שנתפסו הם בעיקר מריחואנה אך גם סמים קשים יותר.

לדברי גורמי ביטחון האזור בו נתפסו הסמים מוכר כנתיב מרכזי להברחות פליליות, בעיקר של סמים ואפשר לקשור באופן ישיר את המחסור במריחואנה בארץ לתפיסות הגדולות בשבועיים האחרונים. גורמים במגב אומרים כי "בלי נוכחות מג"ב בגבול, תיתקל ישראל בבעיה קשה מבחינת הברחות פליליות וכניסת גורמי טרור לארץ".

מחירי הסמים הקלים עלו בחודש האחרון בשיעור של מאה אחוז עקב מחסור קשה בגראס ובחשיש. "הבעיה מתחילה במצרים" אמר לוואלה! חדשות סוחר סמים בכיר מאזור המרכז, "יש שם כבר שלושה חודשים מחסור חמור בחשיש והדבר משפיע קשות על הארץ, מאחר ורוב הסחורה המוברחת ארצה מגיע משם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully