וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: האב חטף נשק מבתו ואיים לפגוע במשפחתו

עידן אבני

18.6.2010 / 11:40

תושב עפולה ניסה לשים קץ לחייו, אך לאחר שלא הצליח לממש את כוונתו, הוא נטל לפי החשד נשק מבתו החיילת ואיים לפגוע בבני משפחתו ובעוברי אורח. הבת הצליחה להוציא את המחסנית מהנשק והאב נעצר

תושב עפולה בן 41 ניסה אתמול (חמישי) לשים קץ לחייו באמצעות בליעת חומר רעיל. לאחר שלא הצליח לממש את כוונתו, חטף את נשק ה- M-16 מבתו החיילת, תוך שהוא מאיים על בני המשפחה, מכניס מחסנית ודורך את הנשק. לאחר שאיים על בני המשפחה יצא אל הרחוב, והחל לאיים על עוברי אורח. למרבה המזל, בתו גילתה תושייה והצליחה להוציא את המחסנית מהנשק.

בני המשפחה חששו שהאב יפגע בעצמו או בעוברי אורח והזעיקו את המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום מצאו את האב כשהוא שיכור, ומסתובב כשהנשק בידיו. הם הצליחו להשתלט עליו ולהוציא מידיו את הנשק.

בתום חקירה קצרה התברר, כי גם בעבר הפגין האב אלימות קשה כגד בני משפחתו. הוא נעצר והועבר לחקירה. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת. הנשק הועבר ליחידה בה משרתת הבת. פקד יוני שפירא, קצין החקירות בתחנת עפולה, אמר לוואלה! חדשות כי "זהו אירוע חמור. אנחנו נוקטים יד קשה במקרי אלימות במשפחה, כדי למנוע סיכון פוטנציאלי שיש במקרה כזה. הפעם, הודות לתושיית הבת ועצם העובדה שהחשוד היה שיכור ואיטי והשוטרים הגיעו מהר, האירוע הסתיים כפי שהסתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully