וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של השופט מישאל חשין נהרג ב"פגע וברח"

אריאל נוי ואיילה חננאל

18.6.2010 / 10:30

שניאור חשין, בנו של השופט בדימוס מישאל חשין, נהרג בתאונת פגע וברח בצומת ירקונים. המשטרה מבקשת מעדי ראייה שנכחו בזירת התאונה, שאירעה סמוך לשעה 5:00 לפנות בוקר, לסייע באיתור הנהג הפוגע. ההרוג הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים

חטיבת דובר המשטרה

(באדיבות משטרת ישראל)

שניאור חשין, בנו של השופט בדימוס מישאל חשין נהרג הבוקר (שישי) בתאונת פגע וברח שאירעה בצומת ירקונים. חשין, בן 43 תושב תל אביב, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הוא נמצא כשהוא מוטל בצד הדרך בכביש מספר 5, במפגש עם כביש 444. צוות טיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. הדובר המבצעי של מד"א זכי הלר, מסר לוואלה! חדשות כי מדובר בתאונת פגע וברח.

המשטרה אישרה כי הרכב הפוגע נמלט מהמקום לאחר שפגע ברוכב, ובאגף התנועה של משטרת מרחב השרון מבקשים את עזרת הציבור באיתור הנהג הפוגע. עדי ראייה שנכחו במקום התאונה, שאירעה סמוך לשעה 5:00 לפנות בוקר, מתבקשים לפנות לתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריהם, או למשטרת כפר סבא.

חשין היה בעלים של חברת תיירות וספורט אתגרי. חבר קרוב של חשין אמר לוואלה! חדשות, כי "שניאור היה אדם מקסים. היינו יוצאים לצלילות יחד. היינו עושים הרבה פעילויות ספורטיביות יחד. הוא היה אבא נהדר לשלושה ילדים... אנחנו פשוט בהלם. כל החברים, שהיו יוצאים יחד לטיולים בטבע ועושים יחד ספורט אתגרי, מסרבים להאמין".

בהתנגשות חזיתית שאירעה הבוקר בין שני כלי רכב בצומת המוביל בצפון, נפצע אדם אחד באורח קשה ואדם נוסף נפצע באורח קל. מחקירה ראשונית של בוחני התנועה במרחב העמקים עולה כי רכב שהגיע מדרום לצומת ופנה שמאלה התנגש חזיתית ברכב שהגיע ממול. הפצועים הועברו לבית החולים רמב"ם בחיפה.

אתמול בערב אירעה התנגשות חזיתית בין שני כלי רכב בכביש בין צומת נחשון ושמשון, סמוך לכפר אוריה. צוותי מד"א פינו מהמקום פצוע בן 40 במצב קשה כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעת ראש לבית החולים קפלן ברחובות ושני נפגעים במצב קל לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מוקדם יותר באותו היום אירעה תאונת דרכים בין זכרון יעקב לבנימינה, בה נפצע הולך רגל בן 21 באורח קשה מפגיעת רכב. הנהגת הייתה צעירה תושבת האזור בשנות העשרים לחייה. התאונה אירעה בעת שהצעיר הלך על הכביש בנסיבות לא ברורות. הוא פונה לבית החולים והנהגת נחקרה על נסיבות התאונה.

עדכון ראשון: 6:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully